آرامش غزه پس از 190 روز/ایران برای انتقام شهدا بیدار است – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان

آرامش غزه پس از 190 روز/ایران برای انتقام شهدا بیدار است - خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری ویکی بلاگ؛ گروه استان ها: سخت ترین انتقام را سپاه پاسداران از دشمنان و متجاوزان رژیم صهیونیستی خواهد گرفت.

پرتاپ پهپادهای پی در پی سپاه به سوی اسراییل گواه انتقامی است که منجر به ریخته شدن خون چند مستشار ایرانی در دمشق شد.

پرتاب پهپادهای امشب آرامش را بعد از 190 روز ناآرامی روانه دل های غزه ای ها کرده و خوشحالی را به دل های کوچک و بزرگ فلسطینیان هدیه داده است.

امشب مردمان کشور ایران هم شادند برخی شهرها به خیابان ها آمدند و ندای شادی سر دادند، عده ای با پخش شیرینی این شادی را میان همشهریان شان سهیم شدند و عده ای در فضای مجازی گروه های فامیلی و دوستی و کاری را غرق اخبار حملات انتقام کردند و شادی خود را به گونه ای دیگر نشان دادند و عده ای هم سجده شکر به جای آوردند و تسبیح گویان برای نابودی اسراییل غاصب دعا کردند.

گرچه جنگ معنای خوبی برای هیچ کسی ندارد اما وقتی انتقام خون هموطنی را بگیرد آرامش را به وجود آزادی خواهان و دوستداران امنیت و آرامش هدیه می دهد.

و این حملات پهپادهای ایران به سمت اسراییل داستان یک جنگ نیست بلکه انتقام خون پاک تعدادی از مستشاران نظام ایران اسلامی است که به ناحق و ناجوانمردانه شهید شدند.

انتقام خون پاک شهدا را از دشمنان اسلام گرفتن دشمن را عاجز و مسلمان را شادمان می کند و اینگونه است که ایرانیان امشب در جای جای مختلف این کشور از این انتقام سخت شادمان و خوشحالند.

امشب این غزه است که بعد از 190 روز ناآرامی و شهید شدن آرامش را به خود می گیرد و ایران برای حمایت از خون پاک شهدا و نیروهای مقاومت بیدار خواهد ماند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آرامش غزه پس از 190 روز/ایران برای انتقام شهدا بیدار است – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آرامش غزه پس از 190 روز/ایران برای انتقام شهدا بیدار است – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.