آغاز بهسازی محورهای فرعی و روستایی خراسان شمالی

آغاز بهسازی محورهای فرعی و روستایی خراسان شمالی

ویکی بلاگ/خراسان شمالی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی از آغاز بهسازی محورهای فرعی و روستایی استان با استفاده از راهکارهای حفاظتی به طول ۳۶.۸ کیلومتر و با ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

محمد مشتری در گفت‌وگو با خبرنگار ویکی بلاگ، اظهار کرد: عملیات بهسازی محورهای فرعی و روستایی با استفاده از راهکارهای حفاظتی در شش محور روستایی استان به طول ۳۶.۸ کیلومتر با ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی آسفالت سطحی (چیپ سیل) دو لایه در محور تنگه ترکمن – پشین ده به طول ۱۰ کیلومتر، آسفالت حفاظتی (کیپ سیل) در محور امیرآباد جاجرم به طول دو کیلومتر، درزگیری، آسفالت به‌صورت رگلاژی و آسفالت حفاظتی اسلاری سیل و کیپ سیل به طول ۱۰ کیلومتر در محور سه‌راه آدینه قلی – داشلی قلعه – سوخسو انقلاب آغاز شده است.

مشتری بیان کرد: عملیات اجرایی یک لایه آسفالت سطحی (چیپ سیل) پلیمری و اجرای آسفالت توپکا در محور ملاویس – طبر در شهرستان جاجرم به طول هفت کیلومتر، آسفالت حفاظتی کیپ سیل، یک لایه آسفالت سطحی (چیپ سیل) پلیمری و آسفالت توپکا در محور آنتنی عمارت به طول پنج کیلومتر نیز در راستای بهسازی محورهای فرعی و روستایی در حال انجام است.

به گفته وی، عملیات آسفالت حفاظتی اسلاری سیل در محور دوراهی شوقان – شوقان به طول ۲.۸ کیلومتر آغاز شده است.

پایان خبر ویکی بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز بهسازی محورهای فرعی و روستایی خراسان شمالی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز بهسازی محورهای فرعی و روستایی خراسان شمالی"، کلیک کنید.