اتاق اصناف کشاورزی چهارمحال و بختیاری نیاز به حمایت دارد – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان

اتاق اصناف کشاورزی چهارمحال و بختیاری نیاز به حمایت دارد - خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ویکی بلاگ، حسین برزگر صبح یکشنبه در آئین افتتاح اتاق اصناف کشاورزی چهارمحال و بختیاری، با تاکید بر اینکه اعطای پروانه کشاورزی به کشاورزان یک امر حائز اهمیت است، اظهار کرد: تشکیل اتاق اصناف کشاورزی مصوبه هیأت وزیران است که از زمستان سال گذشته در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تاکنون ۱۳ اتحادیه کشاورزی در چهارمحال و بختیاری تشکیل شده است و برای تشکیل اتاق اصناف کشاورزی در هر شهرستان نیاز به ۲ اتحادیه است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اتحادیه‌های جدیدی که تشکیل می‌شود باید با اتحادیه‌های قدیمی تعیین تکلیف شوند، ادامه داد: این مسئله باید به سرعت انجام شود.

برزگر عنوان کرد: اتاق اصناف کشاورزی چهارمحال و بختیاری نیاز به حمایت دارد و باید در تصمیم‌سازی‌ها دیده شود و در کارگروه‌ها و شوراهای مرتبط استان دعوت شوند.

وی با تاکید بر اینکه اتاق اصناف کشاورزی می‌تواند مطالبات این قشر را پیگیری کند، خاطرنشان کرد: بخش خصوصی زبان گویای فعالان این حوزه است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: باید تلاش کنیم تا هرچه سریع‌تر پروانه‌های بخش کشاورزی صادر شود و در گام اول باید برنامه‌ریزی برای رسیدن به ۱۵ هزار پروانه کسب کشاورزی صورت بگیرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اتاق اصناف کشاورزی چهارمحال و بختیاری نیاز به حمایت دارد – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اتاق اصناف کشاورزی چهارمحال و بختیاری نیاز به حمایت دارد – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.