اجرای طرح ویژه برخورد با تخلفات رانندگان حادثه ساز در کرمانشاه

اجرای طرح ویژه برخورد با تخلفات رانندگان حادثه ساز در کرمانشاه

محمد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ویکی بلاگ کرمانشاه، اظهار کرد: طرح ویژه برخورد با تخلفات رانندگی حادثه ساز مدت ۴۸ ساعت و در روزهای ۱۲ و ۱۳ تیر ماه اجرا شده است.

وی افزود: تعداد معدودی از رانندگان، خیابان را برای شهروندان ناایمن و با انجام حرکات مخاطره آمیز امنیت ترافیکی سایرین را مختل می کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: خودروهای متخلف در اجرای این طرح ضمن اعمال قانون و ثبت نمره منفی در سوابق گواهینامه راننده متخلف، براساس قانون و طی هماهنگی با مقام قضایی توقیف و به پارکینگ منتقل می شوند.

محمد حیدری در ادامه بیان کرد: علاوه بر تخلفات حادثه ساز ۲۰ گانه نظیر سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکت بصورت مارپیچ، حرکات نمایشی، ورود ممنوع، حرکت خلاف جهت و موارد اینچنینی صحبت کردن با تلفن همراه نیز به علت سهم زیاد آن در وقوع تصادفات مشمول اجرای طرح می شود.

وی افزود: برخورد با تخلفاتی نظیر عدم استفاده رانندگان و سرنشینان از کمربند ایمنی نیز بصورت ویژه در این طرح مورد توجه قرار می گیرد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: همکاران ما در پلیس راهور با استفاده از تجهیزات کنترل هوشمند، بصورت کاملا جدی بر رفتار ترافیکی رانندگان نظارت داشته و با افرادی که با انجام تخلفات رانندگی حادثه ساز انضباط و امنیت ترافیکی شهروندان را به مخاطره می اندازند قاطعانه برخورد می کنند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرای طرح ویژه برخورد با تخلفات رانندگان حادثه ساز در کرمانشاه" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرای طرح ویژه برخورد با تخلفات رانندگان حادثه ساز در کرمانشاه"، کلیک کنید.