احیا 239 واحد غیر فعال و نیمه فعال لرستان

احیا 239 واحد غیر فعال و نیمه فعال لرستان

ویکی بلاگ/لرستان رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: احیا 239 واحد غیر فعال و نیمه فعال و برگشتن آنها به چرخه تولید و افتتاح 388 طرح تولیدی از مهمترین اقدامات شاخص سازمان جهاد کشاورزی استان در دولت سیزدهم محسوب می شود.

سید عماد شاهرخی ششم فروردین در حاشیه شورای اداری لرستان به تبیین و اقدامات شاخص جهاد کشاورزی استان در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: لرستان اقدامات موثر و کم نظیری در این دو سال در دولت سیزدهم انجام داده که می توان به تولید 4 برابری گندم، رشد سه برابری دانه های روغنی و افزایش 30 درصدی تولید مرغ اشاره کرد.

وی به عملکرد مطلوب اراضی درحوزه رفع تداخلات اشاره کرد و گفت: در زمینه ی رفع تداخلات قریب به 940 پلاک در طی دولت سیزدهم رفع تداخل شده که این اقدام در استان بی سابقه بوده است.

شاهرخی درادامه افزود: از دیگر اقدامات سازمان جهاد کشاورزی لرستان در دولت سیزدهم احیاء 239 واحد غیر فعال و نیمه فعال و برگشتن آنها به چرخه تولید و افتتاح 388 طرح تولیدی بود.

وی تصریح کرد: توسعه گلخانه ها و توسعه کشت قراردادی و تسهیلات و امهال بخشودگی 10 هزار بهره بردار بخش کشاورزی و توسعه اجرای سیستم های نوین آبیاری تحت فشار و کسب رتبه هفتم در کشور از دیگر اقدامات مهمی بود که توسط جهاد کشاورزی لرستان محقق شد.

شاهرخی گریزی به طرح جهش تولید زد و گفت: یکی از برنامه مهم و ملی دولت طرح توسعه جهش تولید در دیمزارها است که لرستان درسال گذشته دراین طرح ملی رتبه سوم کشوری را کسب کرد و این نشان از ظرفیت و مشارکت کشاورزان و حمایت جهادکشاورزی از این طرح دارد.

شاهرخی همچنین به راه اندازی 13 واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی اشاره کرد.

پایان خبر ویکی بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "احیا 239 واحد غیر فعال و نیمه فعال لرستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "احیا 239 واحد غیر فعال و نیمه فعال لرستان"، کلیک کنید.