افزایش 29 درصدی کشفیات سرقت در نوروز 1403

افزایش 29 درصدی کشفیات سرقت در نوروز 1403

به گزارش خبرگزاری ویکی بلاگ استان سمنان ،سرهنگ کارآگاه محمودگیلانی در تشریح جزییات این خبر گفت: سرقت یکی از معضلات مهم جامعه به شمار میرود که تاثیر منفی زیادی بر روحیه مردم دارد، لذا باید زمینه ارتکاب سرقت برای سارقان را از بین ببریم.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مقابله با سرقت مطالبه به حق مردم از پلیس است بیان داشت: پدیده سرقت موضوعی نگران کننده است که همه دستگاه ها باید اقدام لازم برای پیشگیری و مقابله با آن را انجام دهند.

گیلانی در ادامه خاطرنشان کرد: با تلاش های صورت گرفته توسط کلیه همکاران سطح استان در مدت اجرای طرح نوروزی 1403 کشفیات سرقت نسبت به مدت مشابه طرح نوروزی سال گذشته 29 درصد رشد داشته است.

وی همچنین وقوع بسیاری از سرقت ها را بدلیل عدم رعایت نکات و توصیه های ایمنی دانست و تصریح کرد: در این مدت افزایش 65 درصدی دستگیری سارقین نسبت به مدت مشابه سال گذشته را شاهد هستیم.

گیلانی خاطرنشان کرد: با توجه به تلاش همکاران در ارایه آموزش های پیش از آغاز تعطیلات نوروزی منجمله آموزش اصناف ؛ آموزش طرح خانه به خانه ؛ اجرای طرح های هدفمند و مبارزه جدی با مالخران و سارقان و همچنین برنامه ریزی گشتهای مضاعف در ایام تعطیلات نوروزی منجر به کاهش 22 درصدی وقوع سرقت در این مدت شده است.

رییس پلیس آگاهی استان در پایان با تاکید بر اینکه از نظر پلیس نباید حتی یک مورد سرقت به وقوع بپیوندد، اضافه کرد: اجرای طرح های پیشگیرانه و برگزاری کلاس های آموزش برای اقشار جامعه به صورت ویژه در دستور کار است و امید است تا شهروندان با رعایت هشدارهای پلیسی و خود مراقبتی راه هرگونه سوء استفاده از سارقان را سلب کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش 29 درصدی کشفیات سرقت در نوروز 1403" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش 29 درصدی کشفیات سرقت در نوروز 1403"، کلیک کنید.