انتخابات ناشنوایان| اتفاق عجیب؛ رییس کنفدراسیون آسیا تایید صلاحیت نشد!/ نکولعل آزاد رییس شد

انتخابات ناشنوایان| اتفاق عجیب؛ رییس کنفدراسیون آسیا تایید صلاحیت نشد! نکولعل آزاد رییس شد

در مجمع انتخاباتی فدراسیون ناشنوایان محمد پرگر رییس کنفدراسیون ناشنوایان آسیا تایید صلاحیت نشد و نکولعل آزاد رییس شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری ویکی بلاگ، مجمع انتخاباتی فدراسیون ناشنوایان برای مشخص شدن رییس و اعضای هییت رییسه این فدراسیون از ساعت 10 امروز پس از پخش آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

این جلسه به ریاست سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و سایر اعضای مجمع برگزار شد و مناف هاشمی دبیر کمیته ملی المپیک به عنوان نماینده کمیته، احمد نامنی رییس دفتر امور مشترک فدراسیون ها و علیرضا خسروی سرپرست فدراسیون ناشنوایان، نیز در این نشست حضور داشتند.

برای انتخابات فدراسیون ناشنوایان، 5 کاندیدا به نام های مسعود فراهانی طجر، محمد پرگر، امید سعیدی، قادر تیموری، مصطفی نکولعل آزاد ثبت نام کرده بودند، اما از این میان این کاندیدا ها در اتفاقی عجیب محمد پرگر رییس کنفدراسیون ناشنوایان آسیا تایید صلاحیت نشد و قادر تیموری به صورت کتبی انصراف خود را اعلام کرد. در ادامه امید سعیدی نیز انصراف داد تا در نهایت انتخابات میان 2 کاندیدای باقی مانده فراهانی و لعل آزاد برگزار شود.

تعداد اعضای  مجمع 52 نفر است که 50 نفر در مجمع حضور داشتند و در نهایت مصطفی نکولعل آزاد با کسب 35 رای به مدت 4 سال به عنوان رییس فدراسیون ورزش ناشنوایان انتخاب شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتخابات ناشنوایان| اتفاق عجیب؛ رییس کنفدراسیون آسیا تایید صلاحیت نشد!/ نکولعل آزاد رییس شد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتخابات ناشنوایان| اتفاق عجیب؛ رییس کنفدراسیون آسیا تایید صلاحیت نشد!/ نکولعل آزاد رییس شد"، کلیک کنید.