انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

ویکی بلاگ/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: باند بزرگ موادمخدر در این استان توسط پلیس مبارزه با موادمخدر متلاشی و از اعضای این باند چهار تن و 266 کیلوگرم انواع مواد افیونی کشف شد.

سردار دوستعلی جلیلیان امروز سه شنبه اظهار کرد: برابر تاکید فرمانده کل انتظامی مبنی بر برخورد جدی با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر، اولویت اصلی اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در سال جاری، مبارزه قاطع و همه جانبه با باندها و گروه های مسلحانه حمل و قاچاق مواد افیونی بویژه در سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

وی به تشریح جزییات دستگیری عنصر اصلی و شرور مسلح، مرتبطان و نیز انهدام باند قاچاق مسلحانه مواد مخدر در استان پرداخت و تصریح کرد: با راهبری و اقدامات اطلاعاتی، شناسایی و دستگیری یکی از عناصر اصلی و شرور مسلح که با ارتباط گیری با کارتل های قاچاق موادمخدر در خارج از کشور و راه اندازی شبکه ای منسجم و اجیر کردن افراد مسلح در حاشیه نوار مرزی استان، اقدام به قاچاق محموله های عمده مواد مخدر از کشور پاکستان و افغانستان به صورت مسلحانه به داخل کشور کرده بود، در دستور کار کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: سرانجام پس از ماه ها اقدامات گسترده اطلاعاتی و پلیسی و طی سه مرحله عملیات ضربتی، این فرد شرور و تمام اعضای شبکه اش دستگیر و از این سه باند سه تن و 982 کیلوگرم تریاک، 195 کیلوگرم حشیش، 89 کیلوگرم شیشه به همراه سه قبضه سلاح کلاش با مهمات مربوطه کشف، یک سوداگر مرگ به هلاکت و همچنین 6 دستگاه خودرو و سه دستگاه موتورسیکلت نیز از آنان کشف و توقیف شد.

پایان خبر ویکی بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در سیستان و بلوچستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در سیستان و بلوچستان"، کلیک کنید.