بازیکنانی که زیدان را تحت تاثیر قرار دادند

بازیکنانی که زیدان را تحت تاثیر قرار دادند

به گزارش خبرگزاری ویکی بلاگ؛ زین الدین زیدان در دو مقطع مختلف و مجموعاً 5 سال هدایت ریال مادرید را برعهده گرفت و توانست کهکشانی ها را برای سه فصل متوالی فاتح لیگ قهرمانان اروپا کند. ستارگان پرشماری زیر نظر زیدان در ریال مادرید درخشیدند و بعضاً به اسطوره های باشگاه تبدیل شدند، اما زیزو می گوید سه بازیکن بیشتر از هر کسی او را تحت تاثیر قرار دادند.

زین الدین زیدان در مصاحبه ای با canal + sport، در خصوص بازیکنانی که در ریال مادرید بیش از همه او را تحت تاثیر قرار دادند، گفت:

بازیکنانی که به عنوان مربی بیشتر از بقیه تحت تاثیرشان قرار گرفتم؟ وقتی می بینی کروس، مودریچ و بنزما یک ساعت برایت بازی می کنند، بدون اینکه حتی یک توپ از دست بدهند، این چیزی است که من به آن فوتبال می گویم.

وقتی سرمربی ریال مادرید بودی، دلت می خواست بروی داخل زمین و به تیم کمک کنی؟

یک یا دو بار چنین حسی داشتم، ولی متاسفانه نمی توانستم. همیشه کنار خط چسبیده ام و دوست دارم نزدیک بازیکن ها باشم. از نشستن خوشم نمی آید.

زیباترین استادیومی که در آن بازی کردی؟

سانتیاگو برنابیو. آنجا به معنای واقعی زیبا و خاص است.

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازیکنانی که زیدان را تحت تاثیر قرار دادند" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازیکنانی که زیدان را تحت تاثیر قرار دادند"، کلیک کنید.