برتری یک نیمه ای پرسپولیس مقابل نفت و گاز گچساران

مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی

برتری یک نیمه ای پرسپولیس مقابل نفت و گاز گچساران

پرسپولیس نیمه اول بازی با نفت و گاز گچساران را به سود خود تمام کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری ویکی بلاگ، تیم های پرسپولیس و نفت و گاز گچساران در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی از ساعت 20 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در پایان 45 دقیقه اول سرخپوشان یک بر صفر برنده شدند.

داور: کیوان علی محمدی

اخطار: —– 

گل: مهدی ترابی (38)

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، سینا اسد بیگی، محمد خدابنده لو، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، وحید امیری و عیسی آل کثیر.

ترکیب نفت و گاز گچساران: وحید اصغرزاده، علی حدادی فر، امیرحسین صالحی، محسن آقایی، امین رضایی قلعه، محمدمهدی عسگری، جلیل پناهی، علی قربانخانی، مهدی کربلایی، مجید تاجیک و ساسان جعفری.

پرسپولیس در مصاف با حریف لیگ یکی خود از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست خیلی زود به گل برسد و بالاخره دقیقه 38 مهدی ترابی دروازه نفت و گاز گچساران را باز کرد تا سرخپوشان برنده نیمه اول نام بگیرند.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برتری یک نیمه ای پرسپولیس مقابل نفت و گاز گچساران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برتری یک نیمه ای پرسپولیس مقابل نفت و گاز گچساران"، کلیک کنید.