برگزاری نشست‌های گفتمان اربعین در کربلای معلی

برگزاری نشست‌های گفتمان اربعین در کربلای معلی

ویکی بلاگ/آذربایجان شرقی نشست‌های گفتمان اربعین و نقش آن در شکل گیری تمدن نوین اسلامی، فعالیت خود را در قالب کارگروه‌های تخصصی در کربلای معلی آغاز کرد.

این نشست‌ها با مشارکت معاونت پژوهش دانشگاه جامع انقلاب اسلامی، معاونت بین الملل سازمان بسیج و معاونت فرهنگی وزارت امور خارجه در محل موکب شهدا و کنسولگری وزارت امور خارجه در کربلای معلی آغاز به کار کرد.

هدف این نشست‌ها تبیین نقش اربعین در شکل گیری تمدن نوین اسلامی و شناسایی ارکان این تمدن با محوریت قیام حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام است.

دکتر جهانگیری، معاون پژوهش دانشگاه جامع انقلاب اسلامی در آغاز این نشست‌ها تاکید کرد: شکل گیری و شروع این کار فکری و محتوایی در این مکان مقدس با برکت بوده و فعالیت کارگروه های پژوهشی در این راستا تا مرحله تولید و انتشار محتواهای متقن و قابل استناد در معاونت پژوهش دانشگاه جامع انقلاب اسلامی ادامه خواهد یافت.

به گزارش ویکی بلاگ و به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی،  برگزاری نماز جماعت و ارایه خلاصه ای از مفاهیم تولیدی نشست های پژوهشی در سخنرانی بعد از نماز، جزو برنامه‌های اجرایی در این ایام است.

پایان خبر ویکی بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری نشست‌های گفتمان اربعین در کربلای معلی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری نشست‌های گفتمان اربعین در کربلای معلی"، کلیک کنید.