بن گویر: باید از ورود سوخت جلوگیری شود و کمک به غزه کاهش یابد

بن گویر: باید از ورود سوخت جلوگیری شود و کمک به غزه کاهش یابد

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز جمعه خواستار جلوگیری از ورود سوخت و کاهش کمک های بشردوستانه به نوار غزه شد.

به گزارش ویکی بلاگ، ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی رهبر حزب راست افراطی «قدرت یهود» در پستی در پلتفرم X نوشت: موضع ما در حزب قدرت یهود این است که می خواهیم اسیران ما هر چه سریع تر بازگردند.

وی در موضعی افراطی در حالیکه مردم غزه با خطر قحطی واقعی روبه رو هستند، افزود: از نظر ما اسراییل باید از ورود سوخت به غزه جلوگیری کند و کمک های بشردوستانه وارد شده را کاهش دهد.

بن گویر در اظهاراتی مضحک بدون در نظر گرفتن توحش اشغالگران در قبال ساکنان غزه ادامه داد: اسراییل باید تنها در ازای انسانیت، از خود انسانیت نشان دهد اما ما با معامله ای که آینده اسراییل را به خطر می اندازد، موافقت نمی کنیم.

آمیخای الیاهو، وزیر میراث رژیم صهیونیستی از حزب «قدرت یهود» نیز، اظهارات بنیامین نتانیاهو نخست وزیر را تکرار کرد و گفت: «ما باید کمک به آنها (فلسطینیان در غزه) را متوقف کنیم. ما می خواهیم که آنها به سمت ما بیایند و برای توافق التماس کنند.»

در پی پیشنهادی که جو بایدن، رییس جمهور آمریکا جمعه گذشته ارایه کرد، بن گویر تهدید کرده بود که در صورت پذیرش توافق تبادل اسرا و آتش بس، دولت اشغالگر را منحل خواهد کرد.

پایان خبر ویکی بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بن گویر: باید از ورود سوخت جلوگیری شود و کمک به غزه کاهش یابد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بن گویر: باید از ورود سوخت جلوگیری شود و کمک به غزه کاهش یابد"، کلیک کنید.