بهره‌برداری از شبکه گاز و ایستگاه TBS شهرک صنعتی شاهرود

بهره‌برداری از شبکه گاز و ایستگاه TBS شهرک صنعتی شاهرود

به گزارش خبرگزاری ویکی بلاگ استان سمنان ،محمدتقی توحیدی‌نیا در حاشیه این مراسم گفت: با حضور سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی ، این پروژه‌های عمرانی افتتاح شد.

 وی افزود: عملیات اجرایی این پروژه‌ها بهمن ۱۴۰۱ آغاز و در شهریور ۱۴۰۳ به بهره‌برداری رسید. افتتاح ۲ واحد تولیدی با اعتبار ۳۳۳ میلیارد ریال انجام شده است

وی در ادامه، افزود: شرکت تولیدی اکو تجارت عرفان در زیربنایی به مساحت حدود ۳ هزار متر مربع و با سرمایه گذاری ۱۹۲ میلیارد ریال در شهرک صنعتی شاهرود فعالیت می‌کند.

مدیر منطقه شاهرود شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان اظهارداشت: این واحد ظرفیت بازیافت ضایعات و خرده‌های غیرفلزی سالانه بیش از یک هزار تن را دارد و با راه اندازی این واحد تولیدی زمینه اشتغال ۱۰ نفر فراهم شده است.

توحیدی‌نیا افزود: واحد تولیدی فاطمی در زیربنایی به مساحت بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ متر مربع و با سرمایه گذاری ۱۴۱ میلیارد ریال در شهرک صنعتی شاهرود فعالیت می‌کند.

مدیر منطقه شاهرود شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان یادآور شد: این واحد ظرفیت تولید سالانه ۱۵۰ هزار عدد انواع البسه را دارد و با راه اندازی این واحد تولیدی زمینه اشتغال ۲۰ نفر فراهم شده است.
 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهره‌برداری از شبکه گاز و ایستگاه TBS شهرک صنعتی شاهرود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهره‌برداری از شبکه گاز و ایستگاه TBS شهرک صنعتی شاهرود"، کلیک کنید.