ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین – کرج/ تردد روان در محورهای شمالی کشور

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین – کرج/ تردد روان در محورهای شمالی کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با ویکی بلاگ، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین – کرج و کرج – تهران حدفاصل محمد شهر تا استاندارد و پل فردیس تا پل کلاک نیمه سنگین است.

وی افزود: همچنین ترافیک پرحجم در محور تهران – ورامین و مسیر بازگشت نیز در محدوده های شهری تقی آباد و عباس آباد گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای شمالی کشور ادامه داد: تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت روان است.

شیرانی درباره وضعیت جوی گفت: در هیچکدام از جاده های کشور بارش بارانی مشاهده نمی شود. 

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: رانندگان و مسافران می توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره های 120 و 88255555 تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند. 

پایان خبر ویکی بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین – کرج/ تردد روان در محورهای شمالی کشور" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین – کرج/ تردد روان در محورهای شمالی کشور"، کلیک کنید.