تیاتر به مثابه تجربه تجلی همزمان تفکر و زیبایی

تیاتر به مثابه تجربه تجلی همزمان تفکر و زیبایی

ویکی بلاگ/خوزستان رییس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان معتقد است: «تجربه تجلی همزمان تفکر و زیبایی بر صحنه مقدس تیاتر همواره الهام بخش بوده و خواهد بود.»

به گزارش ویکی بلاگ، محمد یاقوت پور در پیام خود به مناسبت روز جهانی تیاتر که برای انتشار در اختیار ویکی بلاگ گذاشت، نوشت:

«تیاتر یک ضرورت است؛ یک ضرورت اجتماعی، یک ضرورت فرهنگی و یک ضرورت انسانی همان گونه که نان. پس تجربه تجلی همزمان زیبایی و تفکر بر صحنه متعالی تیاتر همواره الهام بخش بوده و خواهد بود و نمی توان منکرش شد چون ضرورتی است که همگان بر تاثیر شگرفش بر آگاهی بخشی جوامع در ادوار مختلف اذعان دارند و چون تیاتر نوعی هنر الهام بخش نیز هست می تواند میان فرهنگ ها و مردم مختلفی که در سراسر جهان زندگی می کنند پل ارتباطی برقرار کند و فرصت هایی برای آموزش و اطلاع رسانی در بستر زبان جهانی مشترک فراهم آورد که این از ویژگی های منحصربفرد هنر تیاتر است بر سایر هنرها. پس روز جهانی تیاتر فرصتی است برای تجلیل از هنرمندان فرهیخته و پرتلاش این عرصه و بزرگداشت این هنر متعالی و گونه های بی شمارش که بایستی از سوی مسوولان و متولیان ارشد کشور و استان مورد حمایت و توجه ویژه قرار گیرد و با ایجاد تشکیلات «سازمان تیاتر کشور» که خواسته به حق سالیان اخیر تیاتر کشور بوده امید داریم تا به این مهم دست بیابیم. ان شاالله.»

پایان خبر ویکی بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تیاتر به مثابه تجربه تجلی همزمان تفکر و زیبایی" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تیاتر به مثابه تجربه تجلی همزمان تفکر و زیبایی"، کلیک کنید.