ثبت‌نام صادرکنندگان نمونه ملی آغاز شد – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان

ثبت‌نام صادرکنندگان نمونه ملی آغاز شد - خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ویکی بلاگ، مهراب جمال‌پور امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش‌های قابل تقدیر فعالان در عرصه صادرات کالا و خدمات غیرنفتی، فرآیند ارزیابی و انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی با محوریت سازمان توسعه تجارت ایران آغاز شده است.

وی تصریح کرد: صادرکنندگان متقاضی شرکت در رویداد انتخاب صادرکننده نمونه ملی سال ۱۴۰۳ می‌توانند بر اساس معیارها و شاخص‌های مندرج در سامانه https://www.tpo.ir در این فراخوان نام‌نویسی کنند.

رئیس اداره بازرگانی خارجی صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: هدف از این ارزیابی و فراخوان، شناسایی الگوهای موفق در بخش صادرات و معرفی آنان به‌عنوان صادرکننده ممتاز و نمونه ملی در سال ۱۴۰۳ در بیست و هشتمین سال‌روز ملی صادرات است.

جمال‌پور از علاقمندان خواست از امروز با ثبت‌نام الکترونیکی در پروفایل کاربری شرکت متقاضی بر روی سامانه، نسبت به تهیه و بارگذاری اسناد و مدارک مرتبط به استناد شاخص‌های ارزیابی اعلام شده در سامانه مربوطه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه امسال فرآیند ثبت‌نام متقاضیان انتخاب صادرکنندگان ممتاز و نمونه ملی تنها از طریق سامانه الکترونیکی انجام می‌پذیرد، تاکید کرد: متقاضیان از مراجعه حضوری به دبیرخانه انتخاب صادرکنندگان نمونه و ارسال فیزیکی مدارک و مستندات به این سازمان خودداری کنند.

رئیس اداره بازرگانی خارجی صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ثبت‌نام در سه دسته گروه‌های کالایی، محصول فناورانه و خدمات انجام می‌پذیرد و فقط دریافت خود اظهاری گروه خدمات در فرصت بعدی اطلاع‌رسانی و انجام می‌شود.

جمال‌پور بیان داشت: مهلت نام‌نویسی غیرقابل تمدید است و پس از پایان مهلت ثبت‌نام و خود اظهاری متقاضیان، بلافاصله مرحله ارزیابی بنگاه‌های متقاضی و انتخاب برترین‌ها طی فرآیند الکترونیکی انجام می‌پذیرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ثبت‌نام صادرکنندگان نمونه ملی آغاز شد – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ثبت‌نام صادرکنندگان نمونه ملی آغاز شد – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.