جهاد تبیین باید سرلوحه همه کارها در کشور باشد – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان

جهاد تبیین باید سرلوحه همه کارها در کشور باشد - خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ویکی بلاگ، فرزاد پیشکاری شامگاه دوشنبه در نشست آموزشی امید آفرینی و جهاد تبیین که با حضور دکتر سید محمد رضا رضی بهابادی از اساتید حوزه و دانشگاه کشور برگزار شد، با اشاره به خدمات دولت سیزدهم و رییس جمهور شهید، با بیان اینکه آیت الله رییسی در طول دوران خدمت خود سه بار به کردستان سفر کرد و منشا خدمات بسیاری برای مردم این استان بود، اظهار داشت: مردم کردستان هیچگاه خدمات این شهید بزرگوار را فراموش نخواهند کرد و قدردان زحمات و تلاش های این شهید مظلوم هستند.

وی امیدآفرینی، سخت کوشی و خدمت به مردم را از مهمترین ویژگی های آیت الله رییسی دانست و با بیان اینکه معیشت و رضایت مردم همواره در اولویت کارهای رییس جمهور شهید قرار داشت، اظهار کرد: دولت مردمی و رییس جمهور شهید حق خاصی بر گردن کارگران، کارفرمایان و جامعه کار و تولید کشور دارند و تشکلات کارگری هیچگاه پرداخت معوقات کارگران و بازنشستگان و احصای بیش از 10 هزار واحد صنعتی و تولیدی تعطیل، نیمه تعطیل و مشکل دار را فراموش نخواهند کرد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی کردستان در این نشست با بیان اینکه امروزه دشمنان با تمام توان در راستای ترویج ناامیدی، یاس و بی اعتمادی و ناکارآمدی در میان مردم ایران تلاش می کنند، گفت: جهاد تبیین بهترین ابزار برای خنثی کردن این تلاش ها و توطیه های دشمن است.

پیشکاری نقش رسانه ها را در جهاد تبیین، نقشی با اهمیت و خنثی کننده ترفند دشمنان عنوان کرد و گفت: رسانه ها به عنوان زبان گویای مردم و پل ارتباط بین مردم و مسوولان می توانند سربازان خط مقدم در جهاد تبیین و نقطه مقابله با تحریف، تخریب و یاس آفرینی دشمنان باشند.

امید آفرینی و جهاد تبیین امروز یک تکلیف است

وی با بیان اینکه امید آفرینی و جهاد تبیین می تواند یکی از راهکارهای جذب حداکثری در برابر کسانی باشد که احیانا برداشت صحیحی از حقایق و واقعیت های انقلاب اسلامی و جامعه ایران را ندارند، اظهار داشت: امید آفرینی و جهاد تبیین امروز یک تکلیف است و این مهم دفاع از حقیقت ها و بیان واقعیت ها و تلاش در راستای روشنگری و ارتقای سطح آگاهی و بصیرت تمامی آحاد مختلف جامعه خواهد بود.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی کردستان با اشاره به موفقیت هایی که در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه نظامی، بهداشت و درمان، کشاورزی، تولیدات ابزار و مواد زیر بنایی و… که در کشور وجود دارد و وجود جوانان خلاق، با انگیزه و جهادگر، اظهار داشت: وقت آن رسیده که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) واقعیت ها و حقیقت ها بیان شود.

پیشکاری با بیان اینکه حضور در انتخابات تلاش برای اقتدار کشور و تعیین سرنوشت خویش است، از تشکلات کارگری و کارفرمایی، تعاونگران و خانواده بزرگ کار و تولید استان خواست با حضور پر شور در انتخابات پیش رو، دین خود را به رییس جمهور شهید و دستاوردهای دولت مردمی سیزدهم ادا نمایند و با انتخاب اصلح در تعیین سرنوشت کشور خویش سهیم باشند.

سید محمد رضا رضی بهابادی از اساتید حوزه و دانشگاه کشور نیز در این نشست به تبیین خدمات دولت سه ساله شهید رییسی پرداخت و ضمن تشریح جهاد تبیین و امید آفرینی در کشور، به سوالات کارکنان اداره کل کار کردستان در خصوص تحولات سیاسی کشور، پاسخ داد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جهاد تبیین باید سرلوحه همه کارها در کشور باشد – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جهاد تبیین باید سرلوحه همه کارها در کشور باشد – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.