خدمت‌ به سوگواران ماه صفر با ۲۴۰ تیم در اصفهان

خدمت‌ به سوگواران ماه صفر با ۲۴۰ تیم در اصفهان

ویکی بلاگ/اصفهان مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۲۴۰ تیم امدادی و پشتیبانی با هدف ارائۀ خدمات ترافیکی، امداد و نجات، اسکان اضطراری، آبرسانی و خدمات پشتیبانی هم‌زمان با افزایش سفرها در ایام آخر ماه صفر و بازگشت زوار امام رضا(ع) در استان اصفهان استقرار یافته‌اند.

منصور شیشه‌فروش به خبرنگار ویکی بلاگ توضیح داد: تیم‌های یادشده در جاده‌ها و پایگاه‌های ثابت و سیار استان به‌ویژه در مسیر طریق الرضا(ع)، محورهای شرق، غرب و شمال استان مستقرند. آن‌ها در نقاطی چون نایین، انارک، چوپانان، خورووبیابانک، محور اصفهان _ نایین، محورهای جاده‌ای اصفهان، میمه، نطنز و کاشان، آزادراه‌ها در خدمت مردم‌اند.

او در تبیین اعضای این گروه‌های امدادی و پشتیبانی تصریح کرد: تیم‌های مذکور متشکل از عوامل پلیس راه و راهور، راهداری، حمل‌ونقل جاده‎ای، هلال‌احمر، اورژانس، شهرداری‌ها، آتش‌نشانی و شرکت‌های خدمات‌رسان برق، آب، فاضلاب، مخابرات و دهیاری‌ها هستند.

 این مقام استانداری ادامه داد: به‌منظور امور پشتیبانی و اسکان بین‌راهی مسافران بیش از ۲۰ موکب، ایستگاه امنیت و سلامت به‌صورت مردمی برای خدمت به مردم‌ آمادگی دارند. پایگاه‌های امدادی و مساجد بین‌راهی، مجتمع‌های خدمات رفاهی نیز در این ایام با هدف خدمت‌رسانی به زائرانی که از عتبات عالیات برمی‌گردند، مهیا شده‌اند.

شیشه‌فروش با تأمل در مسئلۀ ترافیک بیان کرد: باتوجه‌به شرایط افزایش تردد در جاده‌ها و به‌منظور پیشگیری از وقوع حوادث جاده‌ای، تیم‌های عملیاتی پلیس راه با امکانات بیشتری در خدمت مسافران هستند و بر ایمنی ترافیک در محورها نظارت دارند.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: با هماهنگی‌های انجام‌شده از سوی ادارۀ کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تاکنون ۱۳۵ ناوگان اتوبوس زائران را به مشهد مقدس اعزام کرده‌اند. تدابیر ایمنی لازم نیز در مسیر حرکت اتوبوس‌ها با اعمال نظارت‌های میدانی و استقرار تیم‌ها به عمل آمده است.

پایان خبر ویکی بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خدمت‌ به سوگواران ماه صفر با ۲۴۰ تیم در اصفهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خدمت‌ به سوگواران ماه صفر با ۲۴۰ تیم در اصفهان"، کلیک کنید.