خروجی جلسه هییت رییسه فدراسیون فوتبال: اصلاح سقف بودجه، افزایش سرمایه باشگاه ها و آپشن برای نمایندگان آسیایی+فیلم

قنبرزاده خبر داد:

خروجی جلسه هییت رییسه فدراسیون فوتبال: اصلاح سقف بودجه، افزایش سرمایه باشگاه ها و آپشن برای نمایندگان آسیایی+فیلم

عضو هییت رییسه فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در مورد سقف بودجه باشگاه ها ارایه کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری ویکی بلاگ، منصور قنبرزاده بعد از نشست امروز هیات رییسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز جلسه هیات رییسه از ساعت 9 صبح برگزار شد که چند مصوبه خوب داشتیم که ماندگار خواهد شد. اولین مصوبه نحوه فعالیت کارگزاران و میزان در آمد و همه مسایل آنها مشخص شده است. تمام کارگزاران رسمی باید با بازیکنان فعالیت داشته باشند و میزان در آمد آنها در سازمان امور مالیاتی باید ثبت شوند. این موضوع قطعا از طریق سازمان لیگ ابلاغ خواهد شد. همه اینها بر اساس معیارهای فیفا خواهد بود.

وی افزود: امروز سقف بودجه در لیگ برتر و در لیگ یک به تصویب رسید.این سقف بر اساس کار کارشناسی و کمیته تطبیق مقررات در نظر گرفته شده است. رقم اولیه 320 میلیارد تومان است. باشگاه هایی که در نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا شرکت می کنند رقمی به سقف بودجه آنها اضافه می شود. باشگاه هایی که بازیکن داخلی و خارجی ترانسفر می کنند ص در صد به سقف بودجه آنها اضافه خواهد شد.همچنین باشگاه هایی که مجوز حرفه ای می گیرند حتما باید آکادمی داشته باشند. باشگاه هایی که در لیگ نخبگان هستند حداقل باید 10 درصد را برای آکادمی خود در نظر بگیرند و این مساله را در اختیار رکن صدور مجوز حرفه ای قرار بدهند. سایر باشگاه ها هم 8 درصد بودجه خود را در اختیار آکادمی قرار بدهند.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال تاکید کرد:  الان باشگاه هایی داریم که سرمایه اولیه آنها یک میلیون تومان است! در این جلسه مقرر شد باشگاه هایی که در لیگ قهرمانان آسیا هستند باید حداقل 15 میلیارد، لیگ برتری ها 10 میلیارد و لیگ دسته لاولی ها 5 میلیارد تومان افزایش سرمایه داشته باشند. سقف بودجه باشگاه ها برای 3 سال مصوب شده و باشگاه می داند که باید برای سه سال قرار داد ببندد.

قنبرزاده در خصوص اینکه با باشگاه هایی که سقف بودجه را رعایت نکردند هیچ برخوردی نشد گفت: اولا که این قانونو بعد از چند سال برای اولین بار اجرا شد. ما باشگاهی داشتیم که قرار شد قرارداد 6 بازیکنش را کاهش بدهد که همین کار را کردند. نزدیک به 50 میلیارد تومان جا به جایی انجام دادند. این مسایل ظاهرا دیده نشده است. امروز خود آقای جلالی در نشست هیات رییسه حضور داشت و نقظه نظارت خوبی در مورد سند راهبردی فوتبال کشور ارایه کرد. حتی ما به مسایلی برخورد کردیم که اصلاح خواهد شدو اجازه بدهید چون یکسری مسایل هنوز مصوب نشده بعدا در مورد آن توضیحات کاملتری بدهیم. از تجربه سال قبل قطعا استفاده یم کنیم.

وی تاکید کرد: یکی از سندهای خیلی خوب را امروز مصوب کردیم و سال به سال آن را ویراش می کنیم. حداقل نسبت به سال گذشته قانون سقف بودجه اصلاح شده است. تنها مرجع رسیدگی صالح کمیته های قضایی هستند که مستقل عمل می کنند.در مورد شرایط سنی بازیکنان و مسایل دیگر ویرایشی صورت می گیرد و کمیته مقررات بین المللی در حال مطالعات است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خروجی جلسه هییت رییسه فدراسیون فوتبال: اصلاح سقف بودجه، افزایش سرمایه باشگاه ها و آپشن برای نمایندگان آسیایی+فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خروجی جلسه هییت رییسه فدراسیون فوتبال: اصلاح سقف بودجه، افزایش سرمایه باشگاه ها و آپشن برای نمایندگان آسیایی+فیلم"، کلیک کنید.