دادگستری استان بوشهر پیگیری و تحقق حقوق عامه را در دستور کار دارد – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان

دادگستری استان بوشهر پیگیری و تحقق حقوق عامه را در دستور کار دارد - خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ویکی بلاگ، مهدی مهرانگیز صبح چهارشنبه در آئین واگذاری اسناد مالکیت اراضی مسکونی و کشاورزی روستای دهداران شبانکاره دشتستان یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضائیه را حل مشکلات اسناد مالکیت اراضی مردم دانست و اظهار کرد: اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در یک حرکت انقلابی یکی از مطالبات دیرینه مردم دهداران شبانکاره را محقق کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به صدور و واگذاری ۵۰۰ سند مالکیت اراضی مسکونی و کشاورزی مردم روستای دهداران شبانکاره گفت: بر اساس سیاست قوه قضائیه تمام اسناد مالکیت دفترچه‌ای در سطح استان به‌صورت تک‌برگی صادر و تحویل شده است.

وی بروزرسانی سند تحول قضائی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: تمام فعالیت‌های قضائی بر اساس سند تحول در حال اجرا است.

مهرانگیز با اشاره به خارج شدن اراضی ۱۴ شهر و روستای عسلویه از موات خاطرنشان کرد: پس از ۳۵ سال اسناد اراضی ۱۰ روستا و ۴ شهر شهرستان عسلویه که قبلاً موات اعلام شده بود با تلاش شبانه‌روزی از حالت موات خارج و اسناد آنها صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر فروش کالاها در انبار سازمان جمع‌آوری اموال تملیکی را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در ۲ سال گذشته ۷ هزار میلیارد تومان کالاهای متروکه و رسوبی در انبار اموال تملیکی به فروش رفت و یا به صاحبان آن برگردانده شد.

وی پیگیری اعتبارات عوارض آلایندگی استان بوشهر را یکی دیگر از برنامه‌ها اعلام و تصریح کرد: تاکنون ۴۰ هزار میلیارد تومان از این اعتبارات به حساب خزانه واریز شده است.

مهرانگیز پیگیری و تحقق حقوق عامه را از دیگر پیگیری‌های انجام شده دانست و گفت: در این راستا در هر موردی که حقوق مردم ضایع می‌شود دادگستری ورود و با قاطعیت مطالبات مردم را پیگیری و محقق می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی قضات در رسیدگی جهادی به پرونده‌ها خاطرنشان کرد: تلاش و پیگیری جهادی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی درخور تحسین است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دادگستری استان بوشهر پیگیری و تحقق حقوق عامه را در دستور کار دارد – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دادگستری استان بوشهر پیگیری و تحقق حقوق عامه را در دستور کار دارد – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.