دریافت زیرمیزی پزشکان تخلف است

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه پزشکان حق گرفتن زیرمیزی ندارند، گفت: بیماران خارج از صندوق بیمارستانی پولی بابت درمان پرداخت نکنند و برای صورتحساب حتما رسید بگیرند.

دریافت زیرمیزی پزشکان تخلف است

آفتاب نیوز :

سعید کریمی افزود: همه پزشکان موظف به رعایت تعرفه های تعیین شده هستند و افراد خارج از صندوق بیمارستانی پولی پرداخت نکنند و در صورت پرداخت پول به پزشکی رسید بگیرند و در صورت ثابت شدن 10 برابر پولی که پزشک از بیمار گرفته باید پس داده شود و بدون رسید نمی توان به تخلفات رسیدگی کرد.

وی با بیان اینکه عقب ماندگی های تعرفه پزشکی توسط دولت مردمی در سه سال گذشته در مسیر حفظ نخبگان و افزایش انگیزه های کاری آن ها جبران شد، اظهار داشت: دستمزد پزشک جزء حرفه ای خدمات پزشکی بوده و در 12 سال به اندازه 2 برابر هم رشد نکرده بوده در حالیکه با مساعدت شهید رییسی حداقل حقوق پزشکان از سال 90 تا سال 1402 بیش از 10 برابر افزایش یافت.

کریمی تاکید کرد: دریافت پولی اضافه از سوی پزشکان برای انجام اعمال جراحی جرم است و بیماران در صورت پرداخت پول به آن ها باید رسید داشته باشند تا به تخلفات دریافت زیرمیزی رسیدگی شود.

معاون وزیر بهداشت تصریح کرد: رعایت مصوبات دولت در خصوص تعرفه های پزشکی تعیین شده از سوی پزشکان الزامی بوده و هرگونه تعرفه و رشد اجزای تعرفه خارج از مصوبات دولت فاقد وجاهت قانونی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دریافت زیرمیزی پزشکان تخلف است" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دریافت زیرمیزی پزشکان تخلف است"، کلیک کنید.