دسترسی به محتوای فلش در تلویزیون سامسونگ

چرا تلویزیون سامسونگ فلش را نمی خواند؟

شناسایی نشدن حافظه فلش در تلویزیون، یک مشکل رایج نیست اما برخی از کاربران از بروز آن شکایت دارند. در این حالت وقتی فلش را به تلویزیون وصل می کنید، هیچ اطلاعاتی نمایش داده نمی شود. درواقع تلویزیون هیچ دستگاه جانبی را تشخیص نمی دهد و فلش اصلا شناسایی نمی شود. این مشکل دلایل مختلفی دارد که باید بررسی شوند. بر حسب این که علت شناسایی نشدن فلش در تلویزیون سامسونگ چه باشد، راهکارهای مختلفی هم برای برطرف کردن مسیله وجود دارد. با مرکز تعمیر تلویزیون اول تعمیر همراه باشید تا به دلایل شناسایی نشدن حافظه ی فلش بپردازیم

دسترسی به محتوای فلش در تلویزیون سامسونگ

دلایل شناسایی نشدن حافظه ی فلش در تلویزیون سامسونگ

دلایل مختلفی وجود دارد که تلویزیون فلش را شناسایی نمی کند. ابتدا به مهم ترین آن ها می پردازیم. اگر فرمت فلش چیزی غیر از FAT32 باشد امکان شناسایی نشدن آن وجود دارد. درست است که برخی از تلویزیون ها با قابلیت خوانش انواع مدل های فلش ساخته و پرداخته شده اند اما گاهی دیده شده است که فرمت مانند NTFS در هیچ پخش کننده خوانده نمی شود.

از جمله کارهایی که می توان در این وضعیت انجام داد تغییر فرمت فلش می باشد. اما فراموش نکنید که پیش از تغییر فرمت، اطلاعات خود را در کامپیوتر ذخیره کرده یا از آن ها پشتیبان گیری کنید زیرا با تغییر فرمت تمام اطلاعات فلش حذف خواهند شد.مشکلاتی از قبیل شکستگی، خمیدگی، عدم اتصال ارتباطات درونی در حافظه ی فلش نکته ی دومی است که در دلایل شناسایی نشدن حافظه ی فلش باید به آن توجه کرد. اگر به هر دلیلی فلش معیوب باشد یا اینکه پورت اتصالی تلویزیون مشکل داشته باشد، نه تنها فلش شناسایی نشده بلکه اثری از اتصال آن هم ایجاد نخواهد شد.

در هر صورت اگر به دنبال دلایل شناسایی نشده حافظه ی فلش هستید به تکنسین های خبره ی نمایندگی تلویزیون سامسونگ مراجعه کرده تا با تلاش ممتد مشکل دستگاه یا فلش شما را بر طرف کنند.یا با آموزش های موجود در youtube.com مشکل را برطرف کنید . در صورتی که مشکل حل نشد می توانید اقدام به ریست تلویزیون نمایید.

  • آسیب دیدگی فلش
  • آسیب دیدگی پورت تلویزیون
  • خرابی مین برد تلویزیون
  • فرمت نامناسب فلش

رفع مشکل شناسایی نشدن فلش در تلویزیون samsung

اگر دیدید تلویزیون شما فلش مموری را شناسایی نمی کند، قبل از هر کاری از فرمت فلش مطمین شده و در صورت امکان، آن را اصلاح کنید. می توانید پس از بکاپ گرفتن از اطلاعات فلش، آن را در یک لپ تاپ فرمت کنید. در قدم بعدی باید فلش آسیب دیده را تعمیر و ریکاوری کنید.

در صورت خرابی پورت یو اس بی، برای تعمیر یا تعویض آن با یک تعمیرکار مجرب تماس بگیرید. همچنین بهتر است فلش را در یک دستگاه دیگر، مثلا لپ تاپ، امتحان کنید تا مطمین شوید که ایراد از پورت است یا خود فلش. در صورت خرابی برد هم باید هرچه زودتر اقدام به تعمیر مین برد تلویزیون سامسونگ و یا در صورت نیاز، تعویض این قطعه کنید

روش درست وصل کردن فلش به تلویزیون

گاهی شناسایی نشدن فلش در تلویزیون سامسونگ و سایر برندها ناشی از وصل کردن اشتباه این ابزار به دستگاه است. برای اتصال درست فلش مموری به تلویزیون، نباید آن را خاموش کنید. همچنین توصیه می شود پس از استفاده، حتما فلش را از تلویزیون جدا کنید.اگر فلش به مدت طولانی داخل پورت تلویزیون بماند، ممکن است مشکلاتی را در این قطعه و یا خود تلویزیون ایجاد کند. هنگام جدا کردن فلش از تلویزیون هم نباید از زور و فشار استفاده کنید. چون این مسیله می تواند باعث خرابی پورت یو اس بی شده و به دنبال آن مشکلاتی همچون خوانده نشدن فلش را ایجاد نماید.

کاربرد فلش ها در نمایشگر هایی مانند تلویزیون

فلش ها حافظه های جانبی مطمینی هستند که برای ذخیره ی فیلم، سریال، عکس، موسیقی و … مورد استفاده قرار می گیرند. پیش از پرداختن به دلایل شناسایی نشدن حافظه ی فلش بهتر است بدانیم که تلویزیون ها هر ساله با تغییرات و پیشرفت های شگرفی وارد بازار می شوند. یکی از این قابلیت های پورت USB است که علاوه بر رابط نمایش اسناد، می توان از آن به عنوان شارژر دستگاه های دیجیتال نیز استفاده کرد.

در هر صورت امروزه شاهدیم که کاربران زیادی به دنبال ضبط برنامه ی تلویزیونی، سریال ها، مسابقه و … بر روی حافظه ی فلش هستند تا در زمان مورد نیاز از آن ها استفاده کنند. وجود این قابلیت نقش مهمی در رفع نیاز کاربران دارد. اما گاهی کاربران متوجه می شوند که تلویزیون قابلیت شناسایی فلش را ندارد. کاربرد روز افزون کاربران از فلش مموری ها موجب شده که این ابزار در ظرفیت های مختلف با فرمت های قدیمی و جدید وارد بازار شوند.

نمایندگی تلویزیون سامسونگ

نمایندگی تلویزیون سامسونگ از تیمی حرفه ای تشکیل شده که برای همگام شدن ایرانیان با تکنولوژی های روز دنیا، اقدام به ارایه ی انواع محصولات تولید شده در کمپانی با خدمات معتبر پس از فروش از قبیل نصب و راه اندازی، تعمیر تخصصی، تعویض قطعات با نمونه ای اصل یا اورجینال کرده است. در این مرکز که به سه بخش مجزا تقسیم شده است، کاربران عزیز می توانند برای دریافت اطلاعات و راهنمایی های مورد نظر به واحد مشاوره رفته و پس از انتخاب بر اساس نیاز و توان مالی، در واحد فروش اقدام به خرید تلویزیون مورد نظر خود ( ال سی دی، ال ای دی، پلاسما و …) نمایند

نصب برنامه روی تلویزیون سامسونگ از نمونه قابلیت های جدید تعبیه شده در این برند استتلویزیون است که به افراد کمک می کند که به انواع برنامه ها از طریق این محیط دسترسی داشته باشند.نصب انواع بازی، اسکایپ و انواع برنامه های اندروید روی تلویزیون سامسونگ و دسترسی به این امکانات روی صفحه نمایشگر با استقبال کاربران مواجه شده است.

در ادامه می خواهیم توضیح دهیم که نحوه نصب برنامه در تلویزیون سامسونگ با فلش و دیگر روش ها به چه صورت است و در ادامه روش دانلود نرم افزار برای این تلویزیون را هم بررسی خواهیم کرد. اگر علاقمند به مشاهده قابلیت های اضافه شده به تلویزیون سامسونگ و نحوه راه اندازی این قابلیت ها را دارید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

نحوه دانلود نرم افزار برای تلویزیون سامسونگ

به طور کلی، تلویزیون های سامسونگ از سیستم عامل Tizen استفاده می کنند و شما می توانید بسیاری از برنامه ها را از فروشگاه برنامه های Tizen دریافت کنید. برای این کار کافی است که مراحل زیر را دنبال کنید:

برای دانلود برنامه ها از فروشگاه برنامه های Tizen، مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا تلویزیون خود را روشن کنید و آن را به وای فای یا هر نوع اینترنت دیگر وصل کنید.

  1. حالا به صفحه ی اصلی تلویزیون سامسونگ و سپس به منوی Smart Hub بروید. برای این کار، می توانید بر روی دکمه Smart Hub یا Home روی کنترل ریموت تلویزیون خود کلیک کنید.
  2. در Smart Hub، به کمک دکه های چپ و راست به فروشگاه برنامه ها یا Samsung Apps بروید و روی آن کلیک کنید. بسته به مدل و نسخه ی سیستم عامل تلویزیون شما، نام این فروشگاه ممکن است متفاوت باشد.
  3. سپس در این فروشگاه، می توانید به دنبال برنامه های مورد نظر خود بگردید. برای این کار می توانید از کلیدهای ریموت کنترل یا از بخش جستجو در فروشگاه برنامه ها استفاده کنید.
  4. پس از پیدا کردن برنامه مورد نظر، روی آن کلیک کنید و گزینه ی دانلود را انتخاب کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که بسته به مدل تلویزیون سامسونگ و نسخه ی سیستم عاملی که دارید، نام بخش های مختلف، ممکن است متفاوت باشد.

منبع : www.tvrepairmorenovalley.com

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دسترسی به محتوای فلش در تلویزیون سامسونگ" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی, کسب و کار ایرانی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دسترسی به محتوای فلش در تلویزیون سامسونگ"، کلیک کنید.