دلیل مشکلات کشور به روایت وزیر آموزش و پرورش

دلیل مشکلات کشور به روایت وزیر آموزش و پرورش

آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا کاظمی روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت شهدای واقعه تروریستی هشتم تیر و شهدای خدمت افزود: امروز راه نجات و برون رفت کشور از مسائل پیچیده اجتماعی و فرهنگی، ارتقای جایگاه نظام تعلیم و تربیت است. برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و تعالی و شتاب در مسیر توسعه، باید به نظام تعلیم و تربیت توجه کنیم.

وی با بیان این که مدیران و معلمان مهم‌ترین رکن این تحول هستند گفت: همچنین تمام دستاوردهای بسیار ارزشمند امروز، محصول کار معلمان و مدیرانی است که خالصانه، صادقانه و پرتلاش و با همه محدودیت‌ها و مشکلاتی که دارند کار می‌کنند.

کاظمی با تاکید بر این که باید همه کمک کنیم تا جایگاه نظام تعلیم و تربیت ارتقا یابد، افزود: من دست معلمان و مدیران را می‌بوسم. آنها راهبران اصلی نظام تعلیم و تربیت هستند.

عضو دولت چهاردهم تصریح کرد: مسئولیت بسیار سنگین و سختی بر عهده ما است. اگر خواسته باشیم راه شهید رجایی و باهنر را ادامه دهیم قطعا باید با همان اندیشه، سیره، خلق و خو و دغدغه‌مندی به این مسیر فکر و برای آن برنامه‌ریزی کنیم. در واقع راهی جز این نداریم.

وی با بیان این که من به عنوان یک معلم از هیچ کوششی برای رفع دغدغه‌های معلمان و مدیران دریغ نخواهم کرد، گفت: سعی می‌کنم تا جایی که بتوانم فضای تعلیم و تربیت صحیح را مهیا و طوری برنامه درسی نظام تعلیم و تربیت را تنظیم کنم که ارزش‌های فرهنگی و قرآنی بر فضای تعلیم و تربیت مدارس حاکم شود.

کاظمی ادامه داد: تمام همت خودم را به کار خواهم گرفت تا فرهنگ نماز، قران، انفاق، ایثار و ارزش‌های دفاع مقدس در نظام تعلیم و تربیت ساری و جاری شود. همچنین تمام تلاشم را خواهم کرد تا به حرکت توسعه کشور با افسران پیشرفت کشور یعنی معلمان برای دستیابی به قله‌های پیشرفت، شتاب بیشتری دهم.

وی افزود: البته پیمودن این راه سخت و سنگین، میسر نخواهد بود مگر با تفضل خداوند منان، عنایت معصومین(ع)، دستگیری و تفضل و توسل به شهدای عزیز به ویژه سرآمدان نظام تعلیم و تربیت شهیدان رجایی و باهنر و البته تلاش فکورانه، مدبرانه، مجاهدانه و خالصانه و استفاده از خرد همه صاحب نظران و بزرگان نظام تعلیم و تربیت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دلیل مشکلات کشور به روایت وزیر آموزش و پرورش" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دلیل مشکلات کشور به روایت وزیر آموزش و پرورش"، کلیک کنید.