دل و قلب رییس جمهور شهید برای مردم می تپید – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان

دل و قلب رییس جمهور شهید برای مردم می تپید - خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ویکی بلاگ، سردار سیاوش مسلمی صبح پنجشنبه در مراسم بزرگداشت حماسه سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر قهرمان و گرامی داشت شهید آیت الله «سید ابراهیم رییسی» و همراهان با تسلیت شهادت آیت الله رییسی با بیان اینکه غم آیت الله رییسی برای مردم جانکاه است زیرا به تازگی حضور وی را در استان حس و لمس کردیم، افزود: ایشان در این سفر گفتند سلام من را به همکاران برسان و خدا قوت بگو و تشکر کنید.

وی با اظهار اینکه آیت الله رییسی حواسش به همه بود، گفت: وی به همه زحمات و تلاش ها توجه می کرد و قدردان این زحمات و تلاش ها بود.

فرمانده انتظامی مازندران با تاکید بر اینکه ما باید از تلاش ها شبانه روزی رییس شهید جمهور قدردانی کنیم، ادامه داد: آیت الله رییسی طبق فرمایش مقام معظم رهبری خستگی را خسته کرده و خستگی ناپذیر بوده است.

فرمانده انتظامی مازندران ولایی بودن را افتخار سربازان فراجا بیان کرد و گفت: آیت الله رییسی در ولایت ذوب شده بود و یک الگویی برای ما محسوب می شود.

وی مردمداری و مردم محوری آیت الله رییسی را الگویی برای مجموعه انتظامی بیان کرد و گفت: دل و قلب آیت الله رییسی برای مردم می تپید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دل و قلب رییس جمهور شهید برای مردم می تپید – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دل و قلب رییس جمهور شهید برای مردم می تپید – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.