روزنامه اسراییلی : اسراییل با 7 جبهه نبرد رو به رو است؛ ارتش پس از 8 ماه جنگ سخت، دچار فرسایش شده

روزنامه اسراییلی : اسراییل با 7 جبهه نبرد رو به رو است؛ ارتش پس از 8 ماه جنگ سخت، دچار فرسایش شده

به گزارش ویکی بلاگ، روزنامه اسراییلی «معاریو» با تاکید بر اینکه «پس از رفح، پیروزی برای اسراییل رقم نخواهد خورد» نوشت: «این باور که پیروزی مطلق با برچیدن گردان های حماس در رفح به دست خواهد آمد، درست نیست.»

به گزارش شفقنا، «آلون بن دیوید»، تحلیلگر امور نظامی اسراییلی در یادداشتی هشدار داد: «اشغال رفح ممکن است بر سرنوشت اسرای اسراییلی در دست مقاومت تاثیر بگذارد.» در حالی که نبردها ادامه دارد و مقاومت فلسطین خسارت سنگینی به اشغالگران وارد می کند، وی تاکید کرد: «ارتش اسراییل پس از 8 ماه درگیری خشن و طاقت فرسا از پا افتاده است.»

صحبت در مورد «برچیدن گردان های حماس در رفح» پس از آن مطرح می شود که «آمیت لوی»، عضو کنست اسراییل پیش از این تاکید کرده بود «همه 24 گردان حماس سالم هستند و هیچ یک از آنها نابود نشده است.» در حالی که یکی از اهداف اصلی اسراییل از جنگ غزه نابود کردن حماس و شاخه نظامی آن عنوان شده است.

با توجه به این واقعیت، معاریو تاکید کرد موضوع اشغال رفح که «نخست وزیر و وزرای یاوه گوی وی مطرح می کنند به هیچ وجه از تهدیدات شش جبهه دیگر نخواهد کاست.»

این روزنامه اسراییلی گزارش داد: « هفت جبهه پیش روی اسراییل به شرح زیر است: حماس و مقاومت در غزه، حماس و مقاومت در کرانه باختری، حزب الله در لبنان، سوریه، عراق و یمن و نیز رویارویی مستقیم با ایران (پس از هدف قرار دادن کنسولگری و پاسخ ایران در آوریل گذشته)»

این روزنامه هشدار داد که این هفت جبهه «چالشی است که برای سال های آینده همراه اسراییل خواهد بود» به طوری که آن را مجبور می کند «به جایگاه خود در منطقه و ساختار ارتش خود به گونه ای متفاوت نگاه کند.»

معاریو در پایان تاکید کرد: «هر وزیری در دولت اسراییل فقط به منافع حزب خود اهمیت می دهد، و نتانیاهو نیز فقط به آینده شخصی خود فکر می کند، اسراییل با چنین دولتی نه تنها شکست خواهد خورد بلکه در مسیری تضمین شده ای به سمت نابودی حرکت خواهد کرد.»

ارتش اسراییل که در اعلام تلفات خود در جنگ غزه، به شدت سیاست سانسور را در پیش گرفته است، اخیرا خبر داده است 635 نظامی این رژیم به هلاکت رسیده اند.

بنا بر تلفات اعلامی صهیونیست ها، سه هزار و 601 نظامی هم زخمی شده اند که وضعیت 556 نفر از آنان به شدت وخیم است.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "روزنامه اسراییلی : اسراییل با 7 جبهه نبرد رو به رو است؛ ارتش پس از 8 ماه جنگ سخت، دچار فرسایش شده" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "روزنامه اسراییلی : اسراییل با 7 جبهه نبرد رو به رو است؛ ارتش پس از 8 ماه جنگ سخت، دچار فرسایش شده"، کلیک کنید.