سردخانه دومداره 500 تنی مواد غذایی افتتاح شد

ویکی بلاگ/گیلان با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان حفظ نباتات کشور، سردخانه دومداره 500 تنی موادغذایی در روستای شیرآباد بخش حویق تالش افتتاح شد.

ظهر امروز سه شنبه بیست و دوم خردادماه، همزمان با هفته جهاد کشاورزی و با حضور خانم مریم جلیلی مقدم معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان حفظ نباتات کشور، صالح محمدی رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان و ایرج موذن فرماندار تالش، سردخانه دو مداره 500 تنی مواد غذایی در روستای شیرآباد بخش حویق تالش افتتاح و به بهره برداری رسید.

دکتر مریم جلیلی مقدم در حاشیه افتتاح این سردخانه بر لزوم توجه ویژه دولت مردمی بر توسعه کشاورزی در کشور اظهار کرد: دولت سیزدهم با تلاش های شبانه روزی و اقدامات موثر خود در حوزه کشاورزی عملکرد بسیار خوبی داشته و خوشبختانه موجب رضایتمندی باغداران و کشاورزان عزیز شده است، کیوی محصول ارزشمند و استراتژیک منطقه تالش و استان گیلان است، لذا دولت نیز اهتمام ویژه ای بر حوزه صادرات به موقع آن و حمایت از کشاورزان این محصول ویژه دارد و امیدواریم با اقدامات موثر بتوانیم گام های بیشتری در رفع محرومیت و توسعه کشاورزی به ویژه در استان گیلان برداریم. 

سردخانه دومداره 500 تنی مواد غذایی افتتاح شد

ایرج موذن فرماندار تالش هم در این مراسم با تاکید بر لزوم توجه دولت به رفع موانع توسعه کشاورزی تالش گفت: شهرستان تالش به عنوان بزرگترین شهرستان از نظر وسعت و دومین شهرستان پرجمعیت گیلان با دارا بودن بیش از 16 هزار هکتار شالیزار، بیش از 4500 هکتار محصول کیوی و 52 سردخانه از شهرستان های استراتژیک استان در حوزه کشاورزی است، لذا لزوم اهتمام ویژه به محصولات کشاورزی این شهرستان و حمایت از کشاورزان باید مورد توجه قرار بگیرد. 

سردخانه دومداره 500 تنی مواد غذایی افتتاح شد

سردخانه دو مداره با ظرفیت 500 تن، با مساحتی به ابعاد 720 متر مربع، با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد تومان و با ایجاد اشتغال برای 60 نفر افتتاح شد و به بهره برداری رسید. 

پایان خبر ویکی بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سردخانه دومداره 500 تنی مواد غذایی افتتاح شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سردخانه دومداره 500 تنی مواد غذایی افتتاح شد"، کلیک کنید.