شناسایی 4000 ملک و اموال دولتی مازاد برای مولدسازی – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان

شناسایی 4000 ملک و اموال دولتی مازاد برای مولدسازی - خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ویکی بلاگ، ابراهیم بازیان با اشاره به شناسایی 4 هزار ملک و اموال دولتی مازاد برای مولدسازی در استان ها اظهار کرد: بر اساس هدف گذاری 100 همت در مولدسازی این املاک حاصل شود و اگر این 100 همت امروز حاصل و به پروژه های نیمه تمام تزریق شود در هر استان یک عدد قابل توجهی تامین می شود و مردم به صورت علنی آثار مولدسازی خواهند دید.

بازیان مولدسازی را یک ظرفیت نهفته دانست و گفت: تاکنون 2 هزار و 500 اموال و ملک دستگاه های دولتی استان ها برای مولدسازی شناسایی شده و در فرایند تکمیل خودش برای تبدیل آن به رقم نقد و واریز به خزانه و تخصیص پروژه ها است.

وی هدف گذاری امسال را مولدسازی چهار هزار اموال و املاک دولتی اعلام و خاطرنشان کرد: این 4 هزار ملک ظرفیت تبدیل به منابع مورد نیاز دارند اما بدون تعامل و جدیت و بدون تلاش و بدون غنیمت شمردن ظرفیت در استان ها این مهم محقق نمی شود.

سرپرست سازمان خصوصی سازی بیان کرد: تاکنون در مجموع مولدسازی دستگاه ها تا سال 1402 بیش از 50 همت حاصل شده است و امسال هم برای تامین 40 همت از محل مولدسازی برنامه ریزی اما 100 همت هدف گذاری شده است تا ظرفیت خوبی هم برای سال آینده داشته باشیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شناسایی 4000 ملک و اموال دولتی مازاد برای مولدسازی – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شناسایی 4000 ملک و اموال دولتی مازاد برای مولدسازی – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.