شنبه کی بریم سرکار کی برگردیم؟/ ناهماهنگی عجیب در تعیین ساعت کار و سردرگمی مردم !

شنبه کی بریم سرکار کی برگردیم؟/ ناهماهنگی عجیب در تعیین ساعت کار و سردرگمی مردم !

به گزارش ویکی بلاگ از پایگاه خبری چند ثانیه،  در چند روز اخیر عدم هماهنگی دستگاه‌های مسئول برای مدیریت ساعات کاری ادارات دولتی و بانک‌ها سردرگمی زیادی برای مردم و کارمندان بوجود آورده است. 

 تغییر چند باره ساعات کاری و نامشخص بودن متولی اصلی این کار صورت خوشی برای دولت نداشته و پیشنهاد می‌شود نسبت به چنین تغییراتی تصمیم واحد و مشخص گرفته و به نحوی بهتر به اطلاع مردم رسانده شود. موارد زیر فقط بخشی از عدم هماهنگی در اعلام خبر ساعات کاری است.

 چهارشنبه:

اداره کل روابط عمومی استانداری تهران: ادارات استان تهران از ساعت ۱۲ امروز تا پایان هفته تعطیل شد

دبیرکل شورای هماهنگی بانک‌ها: بانک‌های تهران پنجشنبه تعطیل شدند/ ساعت کار شنبه و یک‌شنبه بانک‌ها تا ۱۱ صبح

 استانداری تهران: ادارات تهران روز پنج‌شنبه از ساعت ۱۱ تعطیل اعلام شدند.

استانداری تهران: ساعت کاری ادارات تهران طی امروز و فردا کاهش یافته است؛ اما این تغییرات شامل حال بانک‌ها و دستگاه‌های امدادی و خدماتی نمی‌شود. بنابراین ادارات دولتی استان تهران امروز (چهارشنبه، سوم مردادماه) از ساعت ۱۲ و فردا پنج‌شنبه چهارم مردادماه از ساعت ۱۱ تعطیل هستند.

 جمعه:

 استانداری تهران: ساعت کاری ادارات استان تهران فردا شنبه ۶ مرداد تا ساعت ۱۲ است.

شورای هماهنگی بانک‌ها: فعالیت ‏بانک‌ها در روز شنبه و یکشنبه تا ۱۱ صبح

 دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت: فعالیت همه مراکز دولتی و بانک‌ها در سراسر کشور (به جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی) فردا از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح خواهد بود.

۲۳۳۲۳۳

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شنبه کی بریم سرکار کی برگردیم؟/ ناهماهنگی عجیب در تعیین ساعت کار و سردرگمی مردم !" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شنبه کی بریم سرکار کی برگردیم؟/ ناهماهنگی عجیب در تعیین ساعت کار و سردرگمی مردم !"، کلیک کنید.