شهادت 157 محیط بان در راه حفاظت از محیط زیست

مدیر کل دفتر حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: برای حفاظت موثر و بهینه منابع محیط زیستی کشور باید به قوانینی برسیم که متناسب با چالش های روز محیط زیست جامعه باشد.

شهادت 157 محیط بان در راه حفاظت از محیط زیست

آفتاب نیوز :

سید حسین موسوی در جلسه شورای اداری اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی که با حضور حجت الاسلام سید سلمان ذاکر، نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی، سعید شهند مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی و اعضای شورای اداری اداره کل در سالن جلسات این اداره برگزار شد با بیان اینکه سازمان حفاظت محیط زیست مانع اجرای طرح های توسعه ای نیست، گفت: توسعه می بایست با رعایت ضوابط مقرر در سند ملی آمایش سرزمینی باشد، ما تنها یک محیط زیست داریم و نسبت به حفظ آن در برابر نسل های آینده پاسخگو هستیم و نمی توان محیط زیست را با آزمون و خطا حفظ کرد.

وی با مهم برشمردن نقش نمایندگان مجلس در رفع خلا های قانونی و تصویب قوانین در حمایت از حفظ محیط زیست، تاکید کرد: نیازمند قوانین حفاظتی و محیط زیستی هستیم که مناسب با چالش های روز جامعه بوده و اثر پیشگیرانه داشته باشند و نمایندگان مجلس در این خصوص مسیولیت مهمی بر عهده دارند.

موسوی با اشاره به اینکه 157 محیط بان در راه حفاظت از محیط زیست کشور شهید شده اند، تاکید کرد: ما به وجود شهدا و اهداف و آرمان های این انسان های والا مقام افتخار می کنیم و امروز نیازمند این هستیم برای تامین امنیت شغلی این تلاشگران شریف در ساز و کار های حفاظت از محیط زیست تغییراتی ایجاد شود که تصویب قوانین حمایتی و بهره گیری از شیوه های نوین حفاظتی مانند پایش برخط، از جمله آنهاست.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهادت 157 محیط بان در راه حفاظت از محیط زیست" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهادت 157 محیط بان در راه حفاظت از محیط زیست"، کلیک کنید.