عامل تیراندازی در یاسوج دستگیر شد

عامل تیراندازی در یاسوج دستگیر شد

ویکی بلاگ/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد گفت: عامل تیراندازی در بلوار ابوذر شهر یاسوج در صحنه دستگیر و اسلحه به‌کار رفته نیز کشف شد.

سرهنگ “بهمن گرجیان” در بیان جزئیات این خبر افزود:  حوالی ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه امروز شنبه ششم مرداد ۱۴۰۳ چند نفر جوان در حال طی کردن عرض بلوار ابوذر روبه‌روی کاشانی ۸ سالم‌آباد بودند که با راننده و سرنشین خودروی در حال عبور درگیر شدند.

وی اظهار کرد: در این حادثه سرنشین خودرو با استفاده از اسلحه کمری تیراندازی و یک نفر را از ناحیه پا و دیگری را از ناحیه شکم مجروح کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد با اشاره به این‌که مجروحین توسط اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی منتقل شدند، خاطرنشان کرد: راننده‌ی متواری و عامل تیراندازی در صحنه دستگیر و اسلحه به‌کار رفته نیز کشف و ضبط شد.

گرجیان تصریح کرد: در کمتر از ۳ ساعت راننده خودرو توسط پلیس دستگیر، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

به گزارش ویکی بلاگ و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، گرجیان بیان کرد: پلیس با همکاری دستگاه قضائی با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

پایان خبر ویکی بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عامل تیراندازی در یاسوج دستگیر شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عامل تیراندازی در یاسوج دستگیر شد"، کلیک کنید.