عکس | ساعت 36 میلیارد تومانی / باریک ترین در جهان

به گزارش ویکی بلاگ، بولگاری مدت ها رکورد نازک ترین ساعت جهان را دراختیار داشت؛ اما پس از عرضه ی ساعت 1٫75 میلی متری RM UP-01 فراری در سال 2022، این رکورد را وگذار کرد.

ساعت جدید بولگاری از قاب 40 میلی متری بهینه شده بهره می برد که نازک تر از یک سکه است. بولگاری به نوعی توانسته است تمام 170 جزء ساعت را در این قاب جای دهد.

برند ایتالیایی از کاربید تنگستن برای صفحه ی اصلی ساعت (بخشی از ساعت که به عنوان پایه برای تمام قطعات متحرک عمل می کند) همراه با تیتانیوم برای بند و قاب استفاده می کند.

برخلاف ساعت های رکورددار قبلی بولگاری، Octo Finissimo Ultra از گواهی COSC بهره می برد که نشان می دهد آزمایش های گسترده ای را پشت سر گذاشته است تا از نمایش زمان دقیق اطمینان حاصل شود.

عکس | ساعت 36 میلیارد تومانی / باریک ترین در جهان

ساعت جدید بولگاری نوعی «داده ی ماتریسی» دارد که در پشت دستگاه حک شده است. به گفته ی آنتوان پین، مدیرعامل بولگاری، تجربه ای دیجیتالی از ساعت ارایه می دهد. این کد دسترسی به تمام اطلاعات مربوط به محصول ازجمله گارانتی و راهنمای کاربر را امکان پذیر می کند.

Octo Finissimo Ultra COSC تنها به تعداد 20 دستگاه ساخته می شود که هرکدام یک قاب دارد که به طور خودکار ساعت را تنظیم می کند. این محصول برچسب قیمت 590 هزار دلار (حدود 36 میلیارد تومان) دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس | ساعت 36 میلیارد تومانی / باریک ترین در جهان" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس | ساعت 36 میلیارد تومانی / باریک ترین در جهان"، کلیک کنید.