فیلم استرچ صنعتی چیست و چه ویژگی های دارد؟

هر مجموعه تولیدی پس از بسته بندی محصولات خود به یک بسته بندی نهایی نیز نیاز دارد تا بتواند اجناس خود را به صورت دسته بندی شده به محل توزیع برساند. فیلم استرچ صنعتی یک فرآورده پلیمری می باشد که امروزه در در زمینه بسته بندی محصولات در صنایع کاربرد فراوانی دارد و یکی از پرکاربرد ترین پلاستیک ها برای بسته بندی نهایی محصولات در انتهای خط تولید می باشد. در ادامه مقاله همراه ما باشید تا به طور دقیق فیلم استرچ صنعتی را بررسی کنیم.

فیلم استرچ صنعتی چیست؟

احتمالاً بارها سلفون‌های غذا را که در آشپزخانه استفاده می‌شوند، مشاهده کرده‌اید. این سلفون‌ها به نسبت حالت عادی کش می‌آیند و خاصیت چسبندگی دارند که یک بسته بندی محکم و در عین حال یک حفاظت عالی پدید آورند. سلفون در واقع نوعی استرچ است. استرچ رپ  یا فیلم استرچ یک فیلم پلاستیکی با قابلیت کشش بالا است که دور اقلام پیچیده می‌شود. فیلم به علت قابلیت الاستیک زیاد، اقلام را بسیار محکم نگه می‌دارد و استفاده اصلی آن برای نگهداری محکم بارهای پالت در کنار یکدیگر است.

کاربرد استرچ پالت در صنعت

علت استقبال زیاد صاحبان صنایع از نایلون استرچ، قیمت پایین و بازدهی بسیار بالای آن است. مشتریان می توانند با استفاده از نایلون استرچ ضمن به حداقل رساندن هزینه های خود، از کیفیت بی نظیر آن نیز بهره مند شوند. به همین دلیل تولید‌کنندگان بسیاری از این محصول برای بسته‌ بندی محصولات تولیدی خود استفاده می‌ کنند. از جمله صنایعی مصرف کننده این محصول می توان به صنایع غذایی، دارویی، خودروسازی، رنگ سازی، مبلمان، لوازم خانگی، اسباب بازی، ابزار و یراق و… اشاره کرد. این صنایع از این نوع نایلون به منظور بسته بندی کارتون و پالت جهت حفظ ايمنی بيشتر در جابجایی و تسهیل حمل و نقل کالا استفاده می کنند. علاوه بر این، استرچ کشی حصولات مزایای دیگری را نیز به همراه دارد که از جمله می‌توان به محفوظ ماندن کالا از از گرد و غبار، خط و خش و دیگر عوامل خارجی، جلوگیری از به هم ریختگی محصولات، افزایش سرعت بسته بندی، کمتر شدن وزن بسته بندی، مقرون به صرفه بودن و کاهش هزینه های بسته بندی نسبت سایر تجهیزات، بالابردن استحکام محصول، وضوح بالا برای بازرسی محصول وجذابیت بصری محصول اشاره کرد.

قیمت استرچ صنعتی

همواره یکی از دغدغه های انبارها و مراکز توزیع، سرعت و نحوه بسته بندی کالا صنعتی برای حمل و انتقال به مراکز پخش و صادرات بوده است. فیلم استرچ صنعتی همان محصولی است که به این دغدغه پایان داده و یکی از بهترین روش های بسته بندی و پالت بندی کالا محسوب می‌شود. این فیلم یک فرآورده پلیمری است، که امروزه در در زمینه بسته بندی محصولات در صنایع کاربرد فراوانی دارد و یکی از پرکاربرد ترین پلاستیک ها برای بسته بندی نهایی محصولات در انتهای خط تولید است. اگر شما به دنبال سفارش این محصول از کیهان پلاستیک  هستید، کارشناسان ما بهترین قیمت خرید استرچ صنعتی، با بالاترین کیفیت جمع آوری کرده و به شما ارائه می‌کنند.

جمع بندی

فیلم استرچ صنعتی نوعی نایلون کششی با مقاومت بالا است و جهت بسته بندی اقلام و کالا به کار می‌رود. در این مقاله درباره کاربرد، ویژگی، نحوه خرید و قیمت نایلون استرچ بحث کردیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران شرکت کیهان پلاستیک تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فیلم استرچ صنعتی چیست و چه ویژگی های دارد؟" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی, کسب و کار ایرانی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فیلم استرچ صنعتی چیست و چه ویژگی های دارد؟"، کلیک کنید.