فیلم/ نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در آخرین مناظره چه گفتند؟

پوشش زنده؛

فیلم نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در آخرین مناظره چه گفتند؟

آخرین مناظره نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ با محوریت برنامه‌ کاندیداها برای «کارآمدسازی دولت» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری ویکی بلاگ، آخرین مناظره نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ امروز (۵ تیر ۱۴۰۳) در ساختمان شیشه‌ای صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش ویکی بلاگ، در این گزارش سعی داریم که به ترتیب، صحبت‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ را در مناظره امشب به سمع و نظر مخاطبان خود برسانیم.

مناظره اول کاندیدا‌های ریاست جمهوری شامگاه دوشنبه (۲۸ خرداد ۱۴۰۳)، مناظره دوم شامگاه پنج‌شنبه (۳۱ خرداد ۱۴۰۳)، مناظره سوم شامگاه جمعه (۱ تیر ۱۴۰۳) و مناظره چهارم شامگاه دوشنبه (۴ تیر ۱۴۰۳) برگزار شد.

همچنین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری طبق قرعه‌کشی صورت‌گرفته در روز (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) صحبت‌های خود را انجام می‌دهند.

طبق قرعه‌کشی صورت گرفته در سازمان صداوسیما شماره صندلی کاندیداها در مناظره چهارم به شرح زیر می‌باشد:

صندلی شماره یک  قاضی‌زاده هاشمی

صندلی شماره دو زاکانی

صندلی شماره سه جلیلی

صندلی شماره چهار پورمحمدی

صندلی شماره پنج قالیباف

صندلی شماره شش پزشکیان

 

پیش از آغاز رسمی مناظره، کاندیداها نماز جماعت اقامه کردند

 

پیش از آغاز مناظره، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به مناسبت عید غدیر خم به حاضران در استودیو و نامزدهای ریاست جمهوری عیدی داد.

 

در حال بروزرسانی… 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فیلم/ نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در آخرین مناظره چه گفتند؟" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فیلم/ نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در آخرین مناظره چه گفتند؟"، کلیک کنید.