لزوم آمادگی ستاد اجرایی خدمات سفر کردستان برای تعطیلات نیمه خرداد – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان

لزوم آمادگی ستاد اجرایی خدمات سفر کردستان برای تعطیلات نیمه خرداد - خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ویکی بلاگ، کیومرث حبیبی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان ویژه ایام تعطیلات نیمه خرداد و تعطیلات تابستان پیش رو، ضمن عرض تسلیت در پی شهادت رییس جمهور و همراهان ایشان و سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: در تعطیلات پیش رو نیاز است تا با همکاری و هم افزایی دستگاه های اجرایی و خدماتی، وضعیت اسکان و خدمات رسانی به گردشگران در استان به نحوی شایسته مدیریت شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان گفت: طبق نظرسنجی های انجام شده در ایام تعطیلات نوروز و عید فطر امسال، مسافران و گردشگران ورودی به استان از ارایه خدمات توسط ستاد اجرایی خدمات سفر رضایت داشته اند.

وی با بیان اینکه رضایت مندی و خاطره خوش گردشگران از سفر به استان قطعاً موجب توسعه گردشگری در بلندمدت خواهد شد، افزود: تمامی دستگاه های اجرایی برای میزبانی شایسته از مسافران و تامین سفری امن، هم افزایی و همکاری لازم را داشته باشند.

حبیبی عنوان کرد: ساماندهی نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی بین راهی و داخل شهری برای رفاه حال مسافران و گردشگران امری لازم و ضروری است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

تعطیلات تابستان شاهد افزایش گردشگران در کردستان خواهیم بود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان هم در این جلسه گفت: در ایام تعطیلات نیمه خرداد و فصل تابستان شاهد افزایش چشم گیر ورود گردشگران به کردستان خواهیم بود و نیاز است با برنامه ریزی و ایجاد انسجام و هماهنگی میان کمیته ها و اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر، در خدمت رسانی به مسافران و گردشگران اهتمام ویژه ای انجام شود.

منصور مهرزاد با تاکید بر کنترل قیمت و کیفیت کالاها و تامین اقلام ضروری مورد نیاز گردشگران در این ایام، اظهار کرد: به منظور نظارت دقیق بر نحوه ارایه خدمات در مراکز گردشگری، بازدیدهای نظارتی کارشناسان این مجموعه بر تاسیسات گردشگری آغاز شده و تا پایان تعطیلات به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از آمادگی موزه ها و بناهای تاریخی این استان برای میزبانی از گردشگران در تعطیلات پیش رو خبر داد و افزود: تاسیسات گردشگری استان اعم از مراکز اقامتی، واحدهای پذیرایی و مجتمع های بین راهی نیز آمادگی ارایه خدمات و میزبانی از گردشگران در این ایام را دارند.

وی عنوان کرد: امید است با تداوم همکاری و هم افزایی دستگاه های اجرایی و خدماتی بتوانیم با برنامه ریزی دقیق و ارایه خدمات مطلوب گامی مثبت در راستای افزایش ماندگاری و ثبت خاطرات خوش برای مسافران و گردشگران در استان برداریم.

در ادامه این جلسه اعضای کمیته های ستاد خدمات سفر استان به ارایه گزارشی از اقدامات و برنامه های خود در راستای خدمات دهی مناسب به مسافران و گردشگران پرداختند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لزوم آمادگی ستاد اجرایی خدمات سفر کردستان برای تعطیلات نیمه خرداد – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لزوم آمادگی ستاد اجرایی خدمات سفر کردستان برای تعطیلات نیمه خرداد – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.