لزوم برخورد قانونی با تولید محصولات فاقد استاندارد اجباری در قم – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان

لزوم برخورد قانونی با تولید محصولات فاقد استاندارد اجباری در قم - خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ویکی بلاگ، سیدمحمد آقامیری در جلسه شورای استاندارد قم ضمن تاکید بر اینکه نظارت بر تولید محصولات و ارایه خدمات استاندارد در استان امری حیاتی است، بیان کرد: این مسیله در ارتقا سطح سلامت و آرامش مردم، اهمیت فراوانی دارد و باید با جدیت توسط متولیان دنبال شود.

وی افزود: در همین رابطه توجه به استانداردها در تولید محصولات کشاورزی یکی از مسایل مهمی است که باید از سوی اداره کل استاندارد و جهاد کشاورزی استان به طور جد مورد نظارت و ارزیابی قرار گیرد.

استاندارقم همچنین به ایجاد بسترهای ترغیب تولید کنندگان به استاندارد سازی محصولات تولیدی اشاره کرد و ادامه داد: کاهش فرآیندهای اداری و دستیابی سریع به الزامات ارایه استاندارد محصولات یکی از موارد مهم در این زمینه می باشد.

وی در ادامه به موضوع تولید محصولات فاقد استاندارد اجباری نیز اشاره کرد و گفت: در برابر تخلف باید برخورد فوری و قانونی صورت گیرد.

آقامیری در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: یکی از موضوعات مهم در استان تولید مسکن با کیفیت است و ضروری است تا متولیان امر استاندارد در مورد تمام مراحل از مواد اولیه تا ارایه خدمات ساخت و ساز، نظارت کامل و کافی داشته باشند تا مسکن استاندارد و مناسبی برای مردم فراهم شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لزوم برخورد قانونی با تولید محصولات فاقد استاندارد اجباری در قم – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لزوم برخورد قانونی با تولید محصولات فاقد استاندارد اجباری در قم – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.