لزوم جمع‌آوری لاستیک‌های فرسوده برای مقابله با بیماری‌های منتقله از پشه آئدس

لزوم جمع‌آوری لاستیک‌های فرسوده برای مقابله با بیماری‌های منتقله از پشه آئدس

به گزارش خبرگزاری ویکی بلاگ ؛ ستاد دانشگاهی مقابله با بیماری‌های منتقله از پشه آئدس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این دانشگاه تشکیل شد و اعضای این ستاد بر ضرورت جمع‌آوری لاستیک‌های فرسوده در سطح شهرها تأکید کردند.

مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی کرمان، در این جلسه گفت: استفاده از لاستیک‌های فرسوده در برخی نقاط شهری و روستایی به عنوان حصار و یا حتی تزئین فضاها، عامل مهمی در استقرار پشه آئدس است. 

  سعید صحبتی بر اساس آخرین گزارش مرکز مدیریت بیماری‌های وزارت بهداشت، که ۲۴ مردادماه منتشر شده است، تعداد مبتلایان به تب دنگی را ۱۶۱ مورد اعلام کرد که از این تعداد، ۱۳۱ مورد آن از کشور امارات وارد کشور شده است. 

 وی افزود: نگرانی ما این است که ۲۱ مورد از این مبتلایان به دلیل انتقال محلی بوده است. 

  او تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون در استان کرمان گزارشی از صید پشه آئدس و یا ابتلا به تب دنگی دریافت نشده است. 

 وی به حضور زائران پیاده‌روی اربعین از کشورهای شرقی و اسکان آن ها در موکب ماهان اشاره کرد و بیان داشت: در راستای مقابله با پشه آئدس، همه اقدامات پیشگیری و مراقبت در حال انجام است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لزوم جمع‌آوری لاستیک‌های فرسوده برای مقابله با بیماری‌های منتقله از پشه آئدس" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لزوم جمع‌آوری لاستیک‌های فرسوده برای مقابله با بیماری‌های منتقله از پشه آئدس"، کلیک کنید.