مجاهدت های «شهید جمهور» در یادها ماندگار خواهد بود – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان

مجاهدت های «شهید جمهور» در یادها ماندگار خواهد بود - خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ویکی بلاگ، احمد ابراهیمی شامگاه چهارشنبه در ویژه برنامه هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی فومن در نکوداشت شهدای خدمت در فومن ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور و همراهانش اظهار کرد: شهید جمهور و همراهانش تمام عمر خود را با اخلاص و دیانت و تواضع صرف خدمت به مردم و انقلاب کردند.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم دغدغه آیت الله رییسی بود و تمام روزهای زندگی اش را با سخت کوشی، پاک دستی، تواضع تقدیم مردم کرد، افزود: خدمات و توفیقات ایشان در منظر و نگاه مردم همیشه به یادگار خواهد ماند و شهادت ایشان پاداش این خدمات خالصانه بوده است.

مسوول بسیج سازندگی گیلان با اشاره به تلاش های سردار شهید موسوی و تاکید بر اینکه هیچ چیزی جز شهادت پاسخگوی تلاش های بی وقفه و خالصانه این شهید نبود، اضافه کرد: شهید موسوی در واقع یکی از شخصیت های ممتاز، درخشان و برجسته سپاه بود.

وی به حضور گسترده و با شکوه مردم در تشییع پیکر خادم الرضا و همراهانش در شهرهای مختلف اشاره کرد و گفت: بی تردید نقش آفرینی های سترگ و عزت آفرین شهیدان والا مقام خدمت برای همیشه الهام بخش و همواره مورد تکریم و ستایش ملت شریف و قدرشناس ایران خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مجاهدت های «شهید جمهور» در یادها ماندگار خواهد بود – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مجاهدت های «شهید جمهور» در یادها ماندگار خواهد بود – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.