مدینه 22 خرداد از زایران ایرانی خالی می شود

مدینه 22 خرداد از زایران ایرانی خالی می شود

مسیول ستاد حج در مدینه از تخلیه هتل های محل اسکان زایران ایرانی تا 22 خردادماه خبر داد.

به گزارش ویکی بلاگ، علی اصغری ـ مسیول ستاد حج در مدینه ـ در نشست ستاد مدینه که به تشریح نحوه خدمات رسانی و خروج زایران ایران از این شهر پرداخته شد، اظهار کرد: حدود 50 هزار زایر که سهمیه «مدینه قبل» بودند با سلامت به مدینه وارد شدند. از آغاز عملیات حج 1403 تا کنون بیش از 42 هزار نفر از این زایران پس از محرم شدن در مسجد شجره از مدینه با قطار سریع السیر به مکه رفتند.

به گفته او، هم اکنون حدود هشت هزار زایر در مدینه حضور دارند که انتقال آنها تا سه شنبه 22 خرداد پایان خواهد یافت و تمام هتل ها در مدینه تخلیه خواهند شد و از روز 14 ذی الحجه (یک تیرماه) شاهد حضور حدود 30 هزار زایر «مدینه بعد» خواهیم بود.

در این نشست که با حضور آیت الله حسینی بوشهری ـ جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در مدینه ـ برگزار شد، با این اشاره که آخرین پرواز زایران حج 1403 در قالب «مدینه قبل» روز پنجشنبه 17 خرداد انجام شد، بر استمرار ارایه خدمات تا پایان عملیات حج و حضور آخرین زایر در مدینه و خروج از عربستان تاکید شد.

بنابر آخرین اعلام سازمان حج و زیارت، آخرین پرواز از ایران به سمت فرودگاه جده برای انتقال زایران ایرانی روز چهارم ذی الحجه (22 خردادماه) انجام خواهد شد.

پایان خبر ویکی بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدینه 22 خرداد از زایران ایرانی خالی می شود" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدینه 22 خرداد از زایران ایرانی خالی می شود"، کلیک کنید.