مهار آتش‌سوزی های جنگلی در غرب و جنوب غرب کشور – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان

مهار آتش‌سوزی های جنگلی در غرب و جنوب غرب کشور - خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ویکی بلاگ، حسین ظفری، در خصوص آتش سوزی‌های روز یکشنبه، اظهار داشت: آتش سوزی در عرصه‌های جنگلی (حدود ۳ هکتار) شهرستان مریوان، بخش مرکزی روستای ره شه که از ساعت ۱۶ روز گذشته شروع شده بود در ساعت ۱۸ همان روز با تلاش عوامل امدادی مهار گردید.

وی افزود: همچنین در شهرستان بانه بخش آمرده روستای نیزه رود، نیز آتش سوزی در عرصه‌های جنگلی این منطقه به مساحت ۷۵۰۰ متر مربع در ساعت ۱۶ آغاز و در ساعت ۱۷ اطفا گردید. علت دو حریق مذکور در دست بررسی است.

ظفری همچنین گفت: در پی وقوع این دو آتش سوزی، عرصه‌های جنگلی این منطقه به مساحت ۷۵۰۰ متر نیز دچار حریق شد که با فراخوان و اعزام نیروهای عملیاتی با همکاری نیروی انتظامی، بسیج، منابع طبیعی و محیط زیست، اطفای حریق به طور کامل انجام شد و هم اکنون عوامل اداره کل مدیریت بحران و منابع طبیعی جهت پایش نهایی در منطقه مستقر هستند.

وی به آتش سوزی استان خوزستان نیز اشاره کرد و افزود: در پی وقوع آتش سوزی محدود در شهرستان‌های مسجدسلیمان و باغ ملک، بخشی از عرصه‌های مرتعی مناطق دوازده امام و کنجدکار با هماهنگی یگان حفاظت منابع طبیعی و نیروهای عملیاتی و مردمی به طور کامل مهار شد.

ظفری گفت: عوامل اداره کل مدیریت بحران و منابع طبیعی به منظور پایش نهایی در منطقه مستقر هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مهار آتش‌سوزی های جنگلی در غرب و جنوب غرب کشور – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مهار آتش‌سوزی های جنگلی در غرب و جنوب غرب کشور – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.