نایلون کشاورزی – بررسی انواع، کاربرد و قیمت

امروزه استفاده از نایلون های کشاورزی متداول‌ترین روش مراقبت و حفظ کیفیت محصولات کشاورزی به شمار می رود و استفاده از نایلون عریض کشاورزی انقلابی بزرگ در صنعت کشاورزی محسوب می‌شود. این نوع نایلون‌ها، از جمله نایلون‌های با عرض زیاد هستند که در بخش‌های کشاورزی و صنعتی کاربرد بسیار زیادی دارند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا نایلون عریض کشاورزی را برای شما عزیزان شرح دهیم.

نایلون عریض کشاورزی چیست؟

نایلون های کشاورزی یا عریض عموما برای نگهداری از محصولات گلخانه ای و تولیدات کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند. البته باید به این نکته اشاره کنیم که استفاده از این نایلون ها  صرفا به مراقبت از محصولات محدود نشده و کاربرد های دیگری نیز دارند. از نایلون عریض کشاورزی نه تنها در بخش های ساختمانی و نایلون کشاورزی بلکه در بخش های صنعتی نیز استفاده میشود و  جالب است بدانید که کاربرد های زیادی نیز در این بخش دارند. نایلون های عریضی که در بخش های صنعتی مورد استفاده قرار میگیرند انواع مختلفی دارند و معمولا نوع ضخیم این نایلون کشاورزی در صنایع کاربرد بسیار زیادی دارد. نایلون های عریض صنعتی در برابر عواملی که در صنایع میتوانند منجر  به فرسودگی و از بین رفتن نایلون شوند از مقاومت بالایی برخوردار هستند.

انواع نایلون عریض کشاورزی کیهان پلاستیک

کیهان پلاستیک تولید کنده انواع نایلون عریض کشاورزی پنج لایه، با مواد اولیه درجه یک و کیفیت بالا؛ نایلون کشاورزی کیهان پلاستیک شامل دسته‌بندی‌های زیر یعنی:

  • نایلون های گلخانه ای

این نایلون ها برای عایق بندی و پوشش سقف گلخانه‌ها مورد استفاده قرار می گیرند. ضخامت و ابعاد نایلون های گلخانه ای به دلیل کاربرد آنها عموما بالا بوده و دارای استفاده های زیادی می باشند. مهمترین افزودنی استفاده شده در ترکیب این نایلون ها uv است. این افزودنی موجب افزایش طول عمر و همچنین مقاومت نایلون در مقابل نور خورشید می شود.

  • نایلون های ضدعفونی کننده خاک

نایلون های ضد عفونی کننده خاک از ترکیبات ضد باکتری برخوردار بوده و در برابر سوراخ شدن و نفوذ حشرات مزاحم مقاوم هستند. این نایلون‌ها برای ضدعفونی کردن و محافظت از موجودات مفید خاک مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  • نایلون های مالچ

نایلون های کشاورزی مالچ به عنوان پوشش بر روی سطح خاک قرار گرفته و عموما برای تولید سبزیجات و نهال‌های تازه کشت شده، استفاده ‌می‌شوند. این نایلون ها خاصیت ضد رطوبت داشته و به رشد نهال کمک زیادی می کنند.

  • نایلون های علوفه

نایلون های علوفه دارای وزن بسیار سنگینی هستند و برای افزایش طول عمر علوفه و همچنین چاپ مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نایلون ها عموما سبز رنگ هستند.

  • نایلون‌های مشکی

نایلون های مشکی بر خلاف موراد بالا دارای کاربرد زیادی نبوده و بیشتر برای پوشاندن سطح خاک نهال‌ها و جذب نور در مناطق آفتابی مورد استفاده قرار می گیرند.

کاربرد نایلون های کشاورزی

نایلون کشاورزی - بررسی انواع، کاربرد و قیمتنایلون کشاورزی - بررسی انواع، کاربرد و قیمت

از مهمترین مزایا و کاربرد های استفاده از نایلون های کشاورزی می‌ توان به زمان برداشت محصولات اشاره کرد. با استفاده از این نایلون‌ ها محصولات کشاوری چیزی حدود 2 الی 3 هفته زودتر به بار آمده و در نتیجه می‌ توان با عرضه آن ها‌ خارج از فصل محصول، به سود خوبی دست پیدا کرد. همانطور که اشاره کردیم، این نایلون ها در حوزه های مختلف کاربرد زیادی دارند و صرفا محدود به صنایع کشاورزی نمی شود. به عنوان مثال صنایع ساختمان سازی و دامپروری از دیگر مشتریان این نایلون ها به شمار می روند. در ادامه شما را با چند مورد از این کابردها آشنا می کنیم.

  • امکان کشت سالم و اصولی گیاهان و نهال ها
  • ضدعفونی کردن خاک و جلوگیری از سرایت رطوبت و حشرات مضر به زمین های کشاورزی
  • مسقف کردن و عایق بندی گلخانه ها و جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید
  • عایق بندی اسکلت های ساختمانی
  • جلوگیری از رشد علف های هرز در زمین های کشاورزی
  • بسته بندی تولیدات کشاورزی

خرید نایلون کشاورزی

کیهان پلاستیک از برترین تولید کننده‌ نایلون عریض کشاورزی است و با ضمانت نامه بیمه ایران، مناسب ترین، قیمت پلاستیک کشاورزی در ایران را به شما ارائه می‌دهد. همچنین شما با عضویت در شبکه های اجتماعی و ورود به سایت ما‌ می‌توانید از فروش ویژه فصلی و مناسبتی انواع نایلون‌های کشاورزی مطلع شوید و از تخفیف فروش ویژه این ایام بهره‌مند شوید. فروش نایلون کشاورزی در تهران و در دیگر شهرها و شهرستان ها صورت می‌گیرد. شما قادر هستید از هر نقطه ای از ایران ثبت سفارش کنید و در کم‌ترین زمان ممکن محصول خود را دریافت کنید. پیشنهاد می‌شود نایلون خود را از مراکز معتبر و به صورت مستقیم از کارخانه تهیه فرمایید. کارخانه نایلون کشاورزی کیهان پلاستیک پارسام، با حذف واسطه‌ها، مناسب ترین قیمت را به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

جمع بندی

نایلون عریض کشاورزی که بر پایه پلی اتیلن است در بخش‌های گوناگون کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از این نایلون‌ها یکی از رایج‌ترین روش‌ها برای حفظ کیفیت محصول است و در انواع متفاوتی از نظر رنگ، تعداد لایه و ضخامت تولید می شود. در این مقاله به بررسی نایلون عریض کشاورزی پرداختیم. جهت دریاقت قیمت نایلون کشاورزی کیهان پلاستیک وارد سایت شوید. 

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نایلون کشاورزی – بررسی انواع، کاربرد و قیمت" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی, کسب و کار ایرانی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نایلون کشاورزی – بررسی انواع، کاربرد و قیمت"، کلیک کنید.