نظارت بر اقلام پرمصرف مهمترین اولویت اجرای طرح‌های نظارتی است

نظارت بر اقلام پرمصرف مهمترین اولویت اجرای طرح‌های نظارتی است

ویکی بلاگ/اردبیل مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل بر عزم جدی این نهاد در حمایت از حقوق شهروندان و مبارزه با تخلفات اقتصادی و صنفی خبر داد و افزود: نظارت بر اقلام پرمصرف در سبد کالای خانوار مهمترین اولویت اجرای طرح های نظارتی است.

علی رحیمی آذر گفت: گشت مشترک شعب سیار قضایی تعزیرات حکومتی با حضور معاون دادستان ، نماینده فرمانداری ، تعزیرات حکومتی و نمایندگان و بازرسان اداره کل های صنعت ، معدن و تجارت ، بهداشت، غله و اتحادیه نانوایان از نانوایی های شهر اردبیل انجام شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: در گشت مشترک انجام شده از تعداد ۲۷ واحد نانوایی, ۲ واحد مرغ فروشی و یک واحد لبنیاتی بازرسی بعمل آمد و ۱۴ فقره پرونده تخلفات کم فروشی، گرانفروشی، تقلب و رعایت نکردن نظام های صنفی اردبیل برای نانوایان ، یک پرونده به دلیل درج نکردن قیمت برای واحد لبنیاتی و یک پرونده برای عرضه کالای غیر بهداشتی برای واحد مرغ فروشی شناسایی شدند که برابر قانون با آنان برخورد قانونی لازم به عمل خواهد آمد.

وی ادامه داد: در ادامه این گشت به علت مشاهده وزن کم آرد تولیدی یکی از کارخانه های آردسازی اردبیل ، مقرر شد پرونده آن توسط اداره کل صمت استان اردبیل جهت رسیدگی قضایی به اداره تعزیرات حکومتی سرعین ارسال شود.

رحیمی آذر اظهار کرد: در پایان گشت مشترک فوق تعداد ۴ واحد نانوایی اردبیل به علت رعایت قوانین و با افزایش تعداد آرد سهمیه و اعطاء کارت هدیه نقدی به مبلغ ۵۰۰۰/۰۰۰ ریالی مورد تشویق قرار گرفتند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل بر عزم جدی این نهاد در حمایت از حقوق شهروندان و مبارزه با تخلفات اقتصادی و صنفی خبر داد و افزود: نظارت بر اقلام پرمصرف در سبد کالای خانوار مهمترین اولویت اجرای طرح های نظارتی است.

پایان خبر ویکی بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نظارت بر اقلام پرمصرف مهمترین اولویت اجرای طرح‌های نظارتی است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نظارت بر اقلام پرمصرف مهمترین اولویت اجرای طرح‌های نظارتی است"، کلیک کنید.