هشتمین رییس جمهور ایران در آغوش امام هشتم آرام گرفت+ فیلم

پایان یک عمر جهاد؛

هشتمین رییس جمهور ایران در آغوش امام هشتم آرام گرفت+ فیلم

پس از تشییع پیکر رییس جمهور شهید کشورمان بر روی دستان مردم سراسر کشور، شهید آیت الله رییسی در آخر با بدرقه همشهریان خود در حرم مطهر امام رضا(ع) رهسپار دیار آخرت شد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری ویکی بلاگ، پس از تشییع پیکر رییس جمهور شهید کشورمان بر روی دستان مردم از سراسر کشور، شهید آیت الله رییسی در آخر با بدرقه همشهریان خود در حرم مطهر امام رضا (ع) رهسپار دیار آخرت شد.

 

به گزارش ویکی بلاگ، عصر یکشنبه 30 اردیبهشت ماه، خبر سانحه بالگرد آیت الله سید ابراهیم رییسی در منطقه ورزقان آذربایجان شرقی در فضای مجازی و محافل رسانه ای دست به دست شد و 18 ساعت پس از جستجوی نفس گیر برای کسب اطلاع از وضعیت وی و همراهانش، سرانجام ساعت 8 صبح روز میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، خبر عروج شهادت گونه هشتمین رییس جمهور کشورمان تیتر یک رسانه های جهان شد؛ این رخداد تلخ بازتاب های فراوانی در پی داشت.

 

خبرگزاری علم و فناوری ویکی بلاگ ضمن عرض تسلیت خدمت مقام معظم رهبری، اعضای هییت دولت، مقامات کشوری و لشکری و بخصوص ملت شریف و باوفای ایران اسلامی، برای آن عزیزان سفرکرده به دیار حق تعالی علو درجات را از خداوند متعال و رحمان آرزومند است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشتمین رییس جمهور ایران در آغوش امام هشتم آرام گرفت+ فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشتمین رییس جمهور ایران در آغوش امام هشتم آرام گرفت+ فیلم"، کلیک کنید.