هنر اسلامی باید با معارف بلند الهی آمیخته باشد – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ویکی بلاگ، حجت الاسلام جعفر رحیمی صبح چهارشنبه در خطبه های نماز عید فطر با اشاره به پیام امام خمینی (ره) در سالروز افتتاح حساب 100 در خصوص تامین مسکن محرومین اظهار کرد: اکنون به مرحله ای از دوران انقلاب اسلامی خود رسیده ایم که باید از ثمرات انقلابمان مردم محروم و ستمدیده ایران بهره مند شوند و شکوه نظام عدل اسلامی را لمس کرده و ریشه فقر و استضعاف را رفع کنیم.

امام جمعه ساوه افزود: مردم شریف ایران در جریان مبارزه با استعمار و استثمار پیروزی بزرگی به دست آوردند و با اتکال به خدای متعال و وحدت کلمه و مشارکت همه قشرها بر طاغوت زمان غلبه و پشت ابرقدرت ها را به لرزه درآوردند.

هنر اسلامی باید با معارف بلند الهی آمیخته باشد

وی گفت: حداقل حقوق هر فرد است که مسکن داشته باشد، می طلبد مشکل تامین زمین حل شود و همه بندگان محروم خدا از این موهبت الهی استفاده کنند.

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به مناسبت سالروز شهادت متفکر بسیجی، شهید آوینی (روز هنر انقلاب اسلامی) گفت: هنر دینی آن است که بتواند معارفی را که دین مبین اسلام بیان کرده، به زبان هنر نشر دهد.

وی تاکید کرد: هنر اسلامی باید با معارف بلند الهی آمیخته باشد و مسایل سیاسی را نیز در قالب هنر بیان کند در خدمت اسلام به کار گیرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هنر اسلامی باید با معارف بلند الهی آمیخته باشد – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هنر اسلامی باید با معارف بلند الهی آمیخته باشد – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.