واردات موبایل های دکمه ای به کشور ممنوع می شود

واردات موبایل های دکمه ای به کشور ممنوع می شود

به گزارش خبرگزاری ویکی بلاگ، بر اساس مصوبات صد و شصت و چهارمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و در اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور مقرر شد دفتر صنایع لوازم خانگی و اداری گزارشی از اجرای مصوبه در سال 1402 و برنامه های سال 1403 در خصوص اجرای مصوبه ستاد تسهیل و چگونگی تخصیص ارز و جلوگیری از واردات گوشی تلفن همراه دکمه ای و حمایت از واحدهای تولید کننده تلفن همراه را در ستاد ارایه کند.

همچنین مقرر شد سازمان بازرسی کل کشور نسبت به پیگیری اجرای بند 2/2 مصوبات جلسه 156 ستاد تسهیل در خصوص الزام گمرک به عدم جلوگیری از ورود قطعات تلفن همراه به بهانه قاعده 2 بند الف اقدام کند.

گفتنی است اواخر سال گذشته گزارش های مربوط به تولید موبایل (دکمه ای) تقلبی از یک برند مشهور در کشور منتشر شد و برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت در این رابطه گفته بود که بررسی موضوع تولید موبایل تقلبی در کشور به سازمان حمایت و وزارت ارتباطات ارجاع داده شده است.

هر چند به گفته این مقام مسیول با توجه به شرایط تحریم واحدها ملزم به داشتن نمایندگی رسمی نیستند

223223

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واردات موبایل های دکمه ای به کشور ممنوع می شود" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واردات موبایل های دکمه ای به کشور ممنوع می شود"، کلیک کنید.