وزیر کشور: ابعاد مختلف انتخابات ریاست جمهوری به خوبی در حال انجام است

وزیر کشور: ابعاد مختلف انتخابات ریاست جمهوری به خوبی در حال انجام است

وزیر کشور گفت: داوطلبان در برنامه تلویزیونی که در کمیسیون تبلیغات ستاد انتخابات پیش بینی شده در حال ارائه برنامه و معرفی خود به مردم هستند.

به گزارش ویکی بلاگ، احمد وحیدی شنبه و در بدو ورود به شهر گچساران با اشاره به اینکه ابعاد مختلف مربوط به فرآیند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به خوبی درحال انجام است، گفت: این سفر فرصتی برای بررسی طرح ها و پروژه های در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

وحیدی در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با بیان اینکه ابعاد مختلف انتخابات به خوبی در حال انجام است، افزود: داوطلبان در برنامه تلویزیونی که در کمیسیون تبلیغات ستاد انتخابات پیش بینی شده در حال ارائه برنامه و معرفی خود به مردم هستند.

وحیدی خاطرنشان کرد: به لحاظ اجرایی برای برگزاری انتخاباتی باسلامت و مشارکت بالا کارهای خوبی انجام گرفته است و آماده برگزاری انتخاباتی سالم، با مشارکت بالا و در فضای رقابتی خوبی هستیم.

وزیر کشور تصریح کرد: در استان ها و شهرستان ها نیز استانداران و فرمانداران به خوبی در تدارک برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر ماه هستند.

پایان خبر ویکی بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وزیر کشور: ابعاد مختلف انتخابات ریاست جمهوری به خوبی در حال انجام است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وزیر کشور: ابعاد مختلف انتخابات ریاست جمهوری به خوبی در حال انجام است"، کلیک کنید.