وضعیت استان‌های خراسان شمالی، ارتفاعات مازندران، تهران و البرز نارنجی شد

وضعیت استان‌های خراسان شمالی، ارتفاعات مازندران، تهران و البرز نارنجی شد

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: شدت بارش‌ها در استان‌های خراسان شمالی، ارتفاعات مازندران، تهران و البرز برای امشب در حد هشدار نارنجی است.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری ویکی بلاگ از وزارت راه و شهرسازی، کبری رفیعی با اشاره به پیش‌بینی شرایط آب و هوایی پنجشنبه، ۳۱ خرداد گفت: در برخی نقاط مازندران، خراسان شمالی، شمال استان‌های البرز و تهران، ارتفاعات استان‌های سمنان، گلستان، نیمه شمالی آذربایجان غربی و ارتفاعات مرکزی زاگرس پیش بینی می‌شود.

وی افزود: همچنین برای جمعه اول تیر در برخی نقاط استان‌های مازندران، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، قزوین، نیمه شمالی آذربایجان غربی، اردبیل، شمال استان‌های البرز و تهران، ارتفاعات زنجان، ارتفاعات مرکزی زاگرس و شنبه تا دوشنبه دوم تا چهارم تیر در برخی نقاط شمالی غرب، دامنه‌های شمالی و جنوبی، البرز مرکزی در ساعات بعدازظهر و شب رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، برخی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در دو روز آینده در نیمه شرقی کشور، نواحی مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در برخی ساعات، وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. همچنین پنجشنبه دریای خزر و در سه روز آینده شرق دریای عمان مواج است.

وی درباره وضعیت جوی تهران در دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا جمعه، اول تیر، کمی ابری تا نیمه‌ابری است و از بعد از ظهر وزش باد شدید رخ می‌دهد.

رفیعی افزود: حداقل دمای تهران ۲۶ و حداکثر دما ۳۷ درجه سانتی‌گراد است و برای شنبه دوم تیر، قسمتی ابری تا نیمه‌ابری، گاهی وزش باد شدید و بارش پراکنده با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: فردا و پس‌فردا شهرکرد با کمینه دمای ۱۰ و ۹ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و اهواز با بیشینه دمای ۵۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین مرکز استان پیش‌بینی می‌شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وضعیت استان‌های خراسان شمالی، ارتفاعات مازندران، تهران و البرز نارنجی شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وضعیت استان‌های خراسان شمالی، ارتفاعات مازندران، تهران و البرز نارنجی شد"، کلیک کنید.