پلمب مغازه‌های تحت اجاره اتباع غیرمجاز

پلمب مغازه‌های تحت اجاره اتباع غیرمجاز

ویکی بلاگ/هرمزگان دادستان قشم از پلمب ۳۷۸ مغازه تحت اجاره اتباع غیرمجاز خبر داد و گفت: ساماندهی وضعیت بازار و اتباع غیرمجاز با جدیت دنبال می‌شود.

 امید مهدوی مجد دادستان قشم امروز شنبه، ۲۰مرداد، در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: به سایر مالکین نیز مهلت دو هفته‌ای برای تعیین تکلیف داده شده و پس از این مدت در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحد صنفی به مدت طولانی پلمب می‌شود.

وی تصریح کرد: هدف ما ساماندهی وضعیت اتباع در جزیره است و از آنجایی اجاره خانه و واحد صنفی به اتباع غیر مجاز جرم است، متخلفان منتظر عواقب قانونی باشند.

وی یادآور شد: طبق پایش انجام شده تقریبا ۱۰۰ درصد قاچاق کالا و احشام توسط اتباع غیر مجاز انجام می‌شود و تلاش داریم با ساماندهی وضعیت اتباع غیرمجاز و بازار، اقتصاد جزیره را سالم کنیم.

مهدوی مجد در بخش دیگری از این جلسه خود پس از شنیدن سخنان خبرنگاران جزیره درخصوص نبود تشکل صنفی خبرنگاران به واسطه برخی بروکراسی‌های اداره تصریح کرد: در صورت مطالبه خبرنگاران دستگاه قضا در چارچوب قانون پیگیری‌های لازم برای راه اندازی تشکل صنفی خبرنگاران را انجام خواهد داد.

پایان خبر ویکی بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پلمب مغازه‌های تحت اجاره اتباع غیرمجاز" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پلمب مغازه‌های تحت اجاره اتباع غیرمجاز"، کلیک کنید.