کسب دو مدال دیگر کشتی گیران ایرانی در مسابقات قهرمانی آسیا – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان

کسب دو مدال دیگر کشتی گیران ایرانی در مسابقات قهرمانی آسیا - خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ویکی بلاگ، مسابقات رده بندی و فینال رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی آسیا بعد از ظهر امروز در شهر سیراچا کشور تایلند برگزار شد.

در وزن ۴۸ کیلوگرم که مسابقات با حضور ۶ نفر، به صورت دوره‌ای در دو گروه برگزار شد، امیر کاظمی در دور اول با نتیجه ۳ بر صفر رامیل بردیکولوف از قرقیزستان را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر ۳ مقابل ترانای سریکوان از تایلند به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. کاظمی در این مرحله با نتیجه ۴ بر صفر از سد سرداربک شوزودوف از ازبکستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۸ بر ۷ از سد دهانراج جامنیک از هند گذشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۵۷ کیلوگرم که رقابت‌ها با حضور ۷ نفر، به صورت دوره‌ای در دو گروه برگزار شد، ابوالفضل ظهیری در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر و ضربه فنی تاناکریت یانتافان از تایلند را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۳ از سد موعلی پاتهان از هند گذشت. ظهیری در دور سوم با نتیجه ۱ بر ۱ از سد سردار گایپنظروف از ازبکستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۴ از سد میراس ماخامبت از قزاقستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۷ بر ۴ مغلوب امیرجان اوبیدوف از تاجیکستان شد و یه مدال نقره رسید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کسب دو مدال دیگر کشتی گیران ایرانی در مسابقات قهرمانی آسیا – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کسب دو مدال دیگر کشتی گیران ایرانی در مسابقات قهرمانی آسیا – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.