کشف ۳۱۲فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در قزوین

کشف ۳۱۲فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در قزوین

به گزارش خبرگزاری ویکی بلاگ از قزوین؛ داراب بیرنوندی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین با اعلام این خبر گفت: از تعداد ۳۱۲فقره انشعاب غیرمجاز، ۱۹۷فقره در حوزه روستایی و ۱۱۵فقره نیز در حوزه شهری می باشد.

وی در همین رابطه توضیح داد که از متخلفان استفاده از انشعاب های غیرمجاز جرایم سنگین قانونی اخذ و پرونده های آن ها جهت برخورد لازم به مراجع قضایی ارجاع شده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: انشعاب های غیرمجاز تضییع حقوق عامه دولت و ملت است و احتمال بروز مشکلات بهداشتی را برای آب آشامیدنی مردم به دنبال دارد.

بیرنوندی یادآور شد: برابر قانون مجازات استفاده کنندگان از انشعاب غیرمجاز آب و فاضلاب و با تلاش شرکت، شعبه های خاص دادگاهی، به سرعت رسیدگی های لازم را انجام داده و تمامی تلاش در جلوگیری از تضییع حقوق مردم شریف در برخورداری از آب شرب بهداشتی و برخورد با متخلفان در دستور کار است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در پایان از مردم خواست بر اساس وظیفه شهروندی در صورت مشاهده هرگونه انشعاب غیرمجاز مراتب را از طریق سامانه تلفنی۱۲۲ اعلام کرده و در صورت حصول اطمینان از راستی آزمایی کارشناسان، از پاداش مربوطه نیز برخوردار شوند.

۴۶

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف ۳۱۲فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در قزوین" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف ۳۱۲فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در قزوین"، کلیک کنید.