یک هزار و 381 نفر نابارور در سامانه نشان دار و تحت پوشش بیمه سلامت

یک هزار و 381 نفر نابارور در سامانه نشان دار و تحت پوشش بیمه سلامت

به گزارش ویکی بلاگ لرستان ، در آیین اختتامیه رویداد ملی جوانی جمعیت با اشاره به حمایت از زوج های نابارور اظهار داشت: جهت حمایت از زوجین نابارور با 2 مرکز جهاد دانشگاهی و بیمارستان شفا قرارداد منعقد شده و تا به حال نزدیک به 40 میلیارد ریال بابت اسناد بستری و سرپایی به این زوجین پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: امیدواریم با جذب اعتبارات بیشتر حمایت های خوبی از زوجین نابارور در سطح استان داشته و بتوانیم در راستای افزایش جوانی جمعیت قدم مثبتی برداریم.

مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان یادآور شد: تاکنون تعداد یک هزار و 381 نفر به عنوان نابارور در سامانه نشان دار و تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند.

اسدبیگی بیان کرد: خدمات مورد تعهد IVF،ICSI،IUI،FET که برای هر کدام بسته خدمتی شامل ویزیت، دارو، تصویربرداری و خود مراحل پروسیجر تعریف شده و در آخرین تغییرات جوانی جمعیت، محدودیت تعداد IVF، IUI،ICSI و FET برداشته شده و فاقد سقف است.

وی افزود: بسته خدمات غربالگری جنین (آزمایش و سونوگرافی NT) و بسته آزمایشات تشخیصی و ژنتیکی سقط جنین به خدمات درمان ناباروی اضافه شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان اضافه کرد: همچنین در مراکز طرف قرارداد استان مثل جهاد دانشگاهی و بیمارستان شفا فرانشیز پرداختی بیمار 30 درصد تعرفه خصوصی و پرداختی سازمان 70 درصد تعرفه خصوصی است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یک هزار و 381 نفر نابارور در سامانه نشان دار و تحت پوشش بیمه سلامت" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یک هزار و 381 نفر نابارور در سامانه نشان دار و تحت پوشش بیمه سلامت"، کلیک کنید.